Lykke til og god bedring!God formiddag jenter
Jeg er syklege kl 11...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til og god bedring!God formiddag jenter
Jeg er syklege kl 11...
Æsj så kjedeligGod formiddag jenter
Jeg er syklege kl 11...
Huffda! God bedringGod formiddag jenter
Jeg er syklege kl 11...
Her er det soooolHeisannhvordan er været hos dere ? Her er det grått ! Perfekt vindusvask vær, men trur ikke energien strekker til
begynner å bli syk også, våknet opp med skikkelig vondt i halsen. Men lader vertfall opp til husvask
![]()
Sol her og. Men ser ikkje dei skitne Vindua mine, sidan eg er på jobb.Her er det soooolHar akkurat trillet en tur. Burde vasket vinduer jeg også, men det er vel noe av det kjedeligste jeg vet om
![]()
Går hjemme og ser på dem hver dag nåSol her og. Men ser ikkje dei skitne Vindua mine, sidan eg er på jobb.dei er grufullt skitne her og, men det er heldigvis ikkje mitt ansvar
![]()
Haha. Har hundesikkel på innsiden vi ogsåJeg har mest barnehender og hundesnute på mine vinduer
Innsiden, ja
Skittne vinduer uten både barn og hundJeg har mest barnehender og hundesnute på mine vinduer
Innsiden, ja
Takk for detGod formiddag, og god bedring!
TakkLykke til og god bedring!
Blå himmel og strålende solHeisannhvordan er været hos dere ? Her er det grått ! Perfekt vindusvask vær, men trur ikke energien strekker til
begynner å bli syk også, våknet opp med skikkelig vondt i halsen. Men lader vertfall opp til husvask
![]()
Takk for detHuffda! God bedring![]()
Uff da. God bedringTakkhar lungebetennelse...møkk!
Takkhar lungebetennelse...møkk!
Skal få lov å komme du ogsåÅ det hørtes veeeeldig godt ut![]()