Skravletråd :)

Her er meldt snø på fjellet "mitt" i påska. Bare at den skal KOMME i påska.

Særlig lite aktuelt for skitur med to små unger som ikke egentlig er særlig flinke på ski, hvor man går i en liten halvtime, sitter stille i mange timer (spiser, griller pølser, renner i bakken etc) og går hjem, dersom det snør, og særlig det varslede "snør i 2 plussgrader" for da blir jeg våt, og kald... Vi får se om værmeldinga bedrer seg.

Jeg og ungene har nemlig påskeferie fra i morgen ettermiddag, Mannen jobber overtid, så han skal jobbe alle de dagene vi har fri.

Får håpe dere får et fint og brukbart påskevær da :)

Trodde jeg skulle jobbe mandag og tirsdag neste uke, men fikk vite i dag at jeg får fri siden de blir så få på jobb :D Påskeferie :D

Innlagt på KK/obs post for gravide... Fått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vekt :) blir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden :( var innlagt flere ganger for dette sist sv.skap også... Desverre :(
God bedring! :) godt at babyen har det bra:) men ikkje bra at du ikkje har det bra.

Late morgener, hva er det?
Når jeg var ute på trappa med en kaffekopp i sted har minsten sneket seg inn på badet, hentet en tannkrem og griset med det over hele stua.
Er nå en herlig duft av mint i hele første etasje.

Innlagt på KK/obs post for gravide... Fått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vekt :) blir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden :( var innlagt flere ganger for dette sist sv.skap også... Desverre :(
Æsj...masse god bedring:)

Back
Topp