Å ja...tuppen er hvitTenkte på selve tuppen.Fine negler du nå da
Her er det avflassa rød neglelakk
![]()
Avflasset er ikke kult
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja...tuppen er hvitTenkte på selve tuppen.Fine negler du nå da
Her er det avflassa rød neglelakk
![]()
Det er delikat og fint daÅ ja...tuppen er hvit
Avflasset er ikke kultfram med neglelakken!
![]()
På bussen hjem nåSå koselig
Håper du hadde et fint treff!
Var det mange på treff då?På bussen hjem nåkoste meg maks
er en herlig gjeng!
Vi var 7 stk. 3 "gamle" og 4 nyeVar det mange på treff då?![]()
Liker det veldig godt, jaDet er delikat og fint da![]()
I know, men stress å lakke dehaha
Hehe, jaaa..men ikke det at jeg ikke kan ta meg tid til det. Syns bare det er så grådig kjedelig å fikse det selvLiker det veldig godt, ja
Haha...nå har du jo 9 måneder å lakke på![]()
I dag ble det vafler til middag![]()
Jeg var veldig fornøydHaha! Det var middagen sin det tenker jegGodt!
Jeg var veldig fornøyd![]()
Jeg la fram et forslag om å ha sjokolade til middag, men mannen var ikke helt enigHar hatt vafler noen ganger vi også. Magen min blir så glad så ;D
Jeg la fram et forslag om å ha sjokolade til middag, men mannen var ikke helt enig![]()
Man sparer jo mange kalorier om man tar slikt til middag i stedet for i tillegg til middagen![]()
Haha, det var eit genialt forslag. Det skal eg huskeJeg la fram et forslag om å ha sjokolade til middag, men mannen var ikke helt enig![]()
Man sparer jo mange kalorier om man tar slikt til middag i stedet for i tillegg til middagen![]()
Lurt, bruk din søsterHehe, jaaa..men ikke det at jeg ikke kan ta meg tid til det. Syns bare det er så grådig kjedelig å fikse det selvSkal be min søster ta det
![]()
Hehe...snaddermiddagI dag ble det vafler til middag![]()
De tok ikke feil her!Det er spådd 40 cm. snø her i morgen. Hjelpes! Håper de tar kraftig feil.
Syns både vaffelmiddagen og sjokolademiddagen hørtes snadder utHehe...snaddermiddag![]()