Ja må detHeheHuff. Sannsynligvis kommer den jo ikke, men man vet jo aldri. Hadde tenkt meg godt om før jeg dro i alle fall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må detHeheHuff. Sannsynligvis kommer den jo ikke, men man vet jo aldri. Hadde tenkt meg godt om før jeg dro i alle fall
![]()
Åh, nok med andre ordhaha. Men bedre med for mye
![]()
Ble en liten tid ute. Han måtte inn igjen å hvile vettu. Så så sover han søttGikk innom butikken å fant noe pierre robert på tilbud også
![]()
Snø?? Nei, fytti.
Det var skikkelig vår på lørdag så snø søndag, mandag var det skikkelig vår igjen og all snø borte og i går var det sol så snør det igjen i dagJaja vi bor jo i Norge så litt ustabilt Vær må man regne med haha
![]()
Skiftende kan man si ja![]()
Vil ikke ha snø her hjemme jeg, da kan vi heller reise på hyttaDer er det alltid det
![]()
Usj, såpass. Kaster du opp mye? :/Hehe i dag plager det meg lite at det er snø ute, siden jeg ligger dårlig på sofaen og med bøtta ved siden avmen var ikke veldig fornøyd på søndag når jeg skulle på jobb og det snødde sidelengs
![]()
Usj, såpass. Kaster du opp mye? :/
God tur!På vei til juli 15 Bergens treffgleder meg! Men fysj hvor jeg hater buss!
Men billigere enn å kjøre når mann bare er enGod tur!
Buss er kjedelig, ja.![]()
Flink gubbe du har dåGod kveldgubben lager vafler
er jo vaffeldagen
![]()
Ja det var godtFlink gubbe du har då![]()
Så braJa det var godt![]()
Må lese ut boka sånn at jeg får begynt på den nye, vurderer å prøve brystpumpa eller ta en runde med mannen for å se om det kan starte noeSå brakva skal du gjere på resten av kvelden då?
Har brukt den rosa støpen, jaHvit da sant?
Rosa fransk er jo kult![]()
Skal se hva jeg får til etterpåNegldesign, så kjekt. Då må du oppdatere med bilde etterpå![]()
Så koseligPå vei til juli 15 Bergens treffgleder meg! Men fysj hvor jeg hater buss!
Tenkte på selve tuppen.Har brukt den rosa støpen, ja![]()