Skravletråd :)

Åh, nok med andre ord:P haha. Men bedre med for mye:D
Ble en liten tid ute. Han måtte inn igjen å hvile vettu. Så så sover han søtt:D Gikk innom butikken å fant noe pierre robert på tilbud også:D

Snø?? Nei, fytti.

Det var skikkelig vår på lørdag så snø søndag, mandag var det skikkelig vår igjen og all snø borte og i går var det sol så snør det igjen i dag :P Jaja vi bor jo i Norge så litt ustabilt Vær må man regne med haha :P

Det var skikkelig vår på lørdag så snø søndag, mandag var det skikkelig vår igjen og all snø borte og i går var det sol så snør det igjen i dag :p Jaja vi bor jo i Norge så litt ustabilt Vær må man regne med haha :p

Skiftende kan man si ja:P
Vil ikke ha snø her hjemme jeg, da kan vi heller reise på hytta:P Der er det alltid det:P

Skiftende kan man si ja:P
Vil ikke ha snø her hjemme jeg, da kan vi heller reise på hytta:P Der er det alltid det:P

Hehe i dag plager det meg lite at det er snø ute, siden jeg ligger dårlig på sofaen og med bøtta ved siden av :P men var ikke veldig fornøyd på søndag når jeg skulle på jobb og det snødde sidelengs :P

Hehe i dag plager det meg lite at det er snø ute, siden jeg ligger dårlig på sofaen og med bøtta ved siden av :p men var ikke veldig fornøyd på søndag når jeg skulle på jobb og det snødde sidelengs :p
Usj, såpass. Kaster du opp mye? :/

På vei til juli 15 Bergens treff :) gleder meg! Men fysj hvor jeg hater buss!

Back
Topp