Skravletråd :)

God morgen alle sammen :)
Hva bringer dagen hos dere i dag da?

God morgen :) Nå ligger jeg å koser med pus før jeg skal gå løs på soverommet til frøkna. Det har jeg nemlig brukt som lager nå siden hun har flytta inn i senga mi :P men i dag skal det rommet bli et jente rom igjen ;)

Hva er dagens planer hos deg da?

God morgen :) Her er vi på vei til bhg, lillebror har fått ny dress og koser seg i bæremeisen :) Blir vel oppussing i dag også :) Så blir desverre dårlig med skravling i dag også :(
a204322c2e4f8ac27b44d56273dc61c3

God morgen :) Nå ligger jeg å koser med pus før jeg skal gå løs på soverommet til frøkna. Det har jeg nemlig brukt som lager nå siden hun har flytta inn i senga mi :P men i dag skal det rommet bli et jente rom igjen ;)

Er jo koselig med besøk i sengen da :)

Er jo koselig med besøk i sengen da :)

Jada det går fint for meg, har jo dobbeltsenga alene i utgangspunktet. Og hu er vist en stor tilhenger av samsoving, måtte bare bli rundt 3 år før hun likte det, men etter det har hun foretrekt å sove sammen med noen haha

Her blir det en tur på jobben. Møte for å gå gjennom noen oppgaver etter studieturen. Gleder meg til å være litt med kollegaene mine igjen :)

Jada det går fint for meg, har jo dobbeltsenga alene i utgangspunktet. Og hu er vist en stor tilhenger av samsoving, måtte bare bli rundt 3 år før hun likte det, men etter det har hun foretrekt å sove sammen med noen haha
Minner meg om noen jeg også har ved siden av meg hver natt :) Er jo så søte disse på morningen :) Min sier alltid, mamma nå er jeg våken og nå må du også være våken :) :p hihi

Her blir det en tur på jobben. Møte for å gå gjennom noen oppgaver etter studieturen. Gleder meg til å være litt med kollegaene mine igjen :)

Det høres jo bra ut :) Så er det litt greit å se kollegaene igjen og :)

Minner meg om noen jeg også har ved siden av meg hver natt :) Er jo så søte disse på morningen :) Min sier alltid, mamma nå er jeg våken og nå må du også være våken :) :p hihi

Det er jo koselig da :) Hu mi vekker meg ikke hu da :P Bortsett fra om jeg har sovna på sofaen og hu våkner for å tisse om natta, da kommer hu å vekker meg for å si jeg må gå å sove :P

God morgon :)
Har nettopp levert Jr i bhg og skal no finna senga mi. Har vore ei laaaaaang natt...
I ettermiddag kjem mamma og tar Jr mens eg skal ikkje gjera noko :D
Du da?

God morgen snuppa:D
Straks jobb på meg...
Du da?
Skal på "jobb" jeg også :D Innom på møte for å gjøre oppgaver fra studieturen :) Gleder meg til å "jobbe" litt med kollegaene mine igjen :D

God morgon :)
Har nettopp levert Jr i bhg og skal no finna senga mi. Har vore ei laaaaaang natt...
I ettermiddag kjem mamma og tar Jr mens eg skal ikkje gjera noko :D
Du da?
Godt å kunne legge seg litt igjen :) Kjenner jeg er litt trøtt jeg også. Nå skal jeg først innom jobben en tur, så skal jeg kjøpe hemmelig venn gave etterpå :)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp