Hihi....kommer vel en tid hvor du er ferdig med det også![]()
Ja jeg håper da det, for evig gravid trur jeg ikke er noe for meg haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi....kommer vel en tid hvor du er ferdig med det også![]()
God morgen alle sammen
Hva bringer dagen hos dere i dag da?
Er jo koselig med besøk i sengen daGod morgenNå ligger jeg å koser med pus før jeg skal gå løs på soverommet til frøkna. Det har jeg nemlig brukt som lager nå siden hun har flytta inn i senga mi
men i dag skal det rommet bli et jente rom igjen
Hva er dagens planer hos deg da?
Er jo koselig med besøk i sengen da![]()
Her blir det en tur på jobben. Møte for å gå gjennom noen oppgaver etter studieturen. Gleder meg til å være litt med kollegaene mine igjenGod morgenNå ligger jeg å koser med pus før jeg skal gå løs på soverommet til frøkna. Det har jeg nemlig brukt som lager nå siden hun har flytta inn i senga mi
men i dag skal det rommet bli et jente rom igjen
Hva er dagens planer hos deg da?
Minner meg om noen jeg også har ved siden av meg hver nattJada det går fint for meg, har jo dobbeltsenga alene i utgangspunktet. Og hu er vist en stor tilhenger av samsoving, måtte bare bli rundt 3 år før hun likte det, men etter det har hun foretrekt å sove sammen med noen haha
Her blir det en tur på jobben. Møte for å gå gjennom noen oppgaver etter studieturen. Gleder meg til å være litt med kollegaene mine igjen![]()
Minner meg om noen jeg også har ved siden av meg hver nattEr jo så søte disse på morningen
Min sier alltid, mamma nå er jeg våken og nå må du også være våken
![]()
hihi
Haha...hadde blitt i overkant slitsomtJa jeg håper da det, for evig gravid trur jeg ikke er noe for meg haha![]()
God morgen snuppaGod morgen alle sammen
God morgenGod morgenHer er vi på vei til bhg, lillebror har fått ny dress og koser seg i bæremeisen
Blir vel oppussing i dag også
Så blir desverre dårlig med skravling i dag også
![]()
![]()
God morgen alle sammen
Å så søtt ❤ Snilt av hun å minne deg på å gå å legge degDet er jo koselig daHu mi vekker meg ikke hu da
Bortsett fra om jeg har sovna på sofaen og hu våkner for å tisse om natta, da kommer hu å vekker meg for å si jeg må gå å sove
![]()
Skal på "jobb" jeg ogsåGod morgen snuppa
Straks jobb på meg...
Du da?
Godt å kunne legge seg litt igjenGod morgon
Har nettopp levert Jr i bhg og skal no finna senga mi. Har vore ei laaaaaang natt...
I ettermiddag kjem mamma og tar Jr mens eg skal ikkje gjera noko![]()
Du da?
Haha...hadde blitt i overkant slitsomt![]()