Å så søtt ❤ Snilt av hun å minne deg på å gå å legge deg![]()
Joda det er søtt, og hun mener det bare godt men jeg sliter med å sovne igjen da haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så søtt ❤ Snilt av hun å minne deg på å gå å legge deg![]()
Ha en flott dag alle sammen
Straks jobb på meg..
Ja det er jo dumtJoda det er søtt, og hun mener det bare godt men jeg sliter med å sovne igjen da haha![]()
Ja det er jo dumtMen nå kaller jobben
Ha en fin dag
Lykke til med rydding
![]()
God morgen alle sammen, noen av dere fikk opp skravlegiret igår så jeg.
Gidde ikkke å gå gjennom alle sidene.
Planer for dagen?
Det ble bra til slutt?God dagJeg har tatt rommet til frøkna siden jeg har brukt det som lager et par uker
Så nå er det strøken
Så har jeg satt over pinnekjøttet så bare å vente på barn og middag er planen min nå
![]()
Hva gjør du i dag?
Ooooh pinnekjøtt er godt.Kos degGod dagJeg har tatt rommet til frøkna siden jeg har brukt det som lager et par uker
Så nå er det strøken
Så har jeg satt over pinnekjøttet så bare å vente på barn og middag er planen min nå
Hva gjør du i dag?
Det ble bra til slutt?Skal vel ikke ut av din seng ennå selv om rommet er strøkent?
Hørtes godt ut med pinnekjøtt
God middag
![]()
Ooooh pinnekjøtt er godt.Kos deg
Fint lite i grunn, gjor tlitt husarbeid, vært på butikken å kjøpt bloster og en tekopp som jeg har levert til naboen som er dårlig.
Hehe, nei det er jo ikke nødvendigDet ble veldig bra![]()
Jeg tviler på at hun syntes det er nødvendig å sove i sin egen seng selv om rommet er ryddig haha
Takk for det![]()
Hva er dine planer for dagen?
Hehe, nei det er jo ikke nødvendigBest i mammas seng
![]()
Det blir stort sett de samme planene en stund fremmover, pusse opp i leiligheten.. Et lite oppusingsobjekt som ble til total renovering :O Men må få proppet inn tid til å skrive bachlor oppgaven min ogsåMultitasking er tingen
Noen planer du da?
Hvordan planer har dere i dag ? Lurer på hva jeg skal![]()
Ja vi startet i går... og hadde satt av en uke til riving, men det ble de ferdig med i går, de var 11 mann på en leilighet, så da er det ikke så rart at alt forsvant... Når jeg kom for å se i går så var det ikke en eneste dørkarm igjen.. Fikk sjokk, alt var tatt bort ned til muren :O Men blir bra når vi får ting opp igjen; )Kommet godt I gang med oppussingen da? Hva skriver du bachelor i? Ja multitasking er veldig greit, hvertfall når man sitter på bv og egentlig skulle ha gjort andre ting haha
Ja det er vist aller best i mammas sengnei nå sier bekkenet at jeg ikke bør gjøre mer i dag så da er det bare middag, oppvasken og ta en maskin til med klær men må vente til den er ferdig med å vaske den som er igang nå hehe
Det skjønnerjeg du gjørJa det er nydelig så jeg gleder meg veldig til middag
Greit å ha en rolig og sløv dag daSnill du er med naboen da
![]()
Ja vi startet i går... og hadde satt av en uke til riving, men det ble de ferdig med i går, de var 11 mann på en leilighet, så da er det ikke så rart at alt forsvant... Når jeg kom for å se i går så var det ikke en eneste dørkarm igjen.. Fikk sjokk, alt var tatt bort ned til muren :O Men blir bra når vi får ting opp igjen; )
Studerer idrettsvitenskap med pedagogikk som fordypningSå skriver om fysisk aktivitet og helse blandt kontorarbeidere. Hvilke livssykdommer de har sjans for å få
Ja da må du ta det med roSofaen blir din beste venn
![]()
Det skjønnerjeg du gjør
Synes det er fitn å være snill jeg, er så lite som sakl til for at dagen blir litt bedre