God morgenGod morgon allesola er på veg, og det blir ein flott dag! Nokon som har spennande planar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgon allesola er på veg, og det blir ein flott dag! Nokon som har spennande planar?
Skal gjere mitt besteGod morgensend solen litt bort til meg også
Overskyet her
Jobb og oppussing i dag
![]()
Nei må slappe av litt førstHaha. Høres overkommelig ut i alle fall. Har du satt i gang allerede eller?
Oppussing er vel gøy ?God morgensend solen litt bort til meg også
Overskyet her
Jobb og oppussing i dag
![]()
Det var tidligHåper det blir en bra dagjeg skal snart vaske huset, også til byen med en vennine
![]()
Viktig å ladde oppNei må slappe av litt først![]()
Det var tidligvasket ferdig før 12 du
Effektivt
![]()
Ja jeg skal møte en vennine i byen klokka 12 og da er det deilig å være ferdig til det! Så slipper jeg å gjøre det når jeg kommer hjem i kveld...Viktig å ladde opp![]()
70 kvadrats leilighet, kjøkken og gang er storprosjekt, resten er (ifl mannen ) småtterier... Får nå se på det :/Skal gjere mitt bestespennande med oppussing då
er det stort prosjekt?
Bare interesse han har
Ja det er veldig greit og ekstra kjekt for meg som ikke lenger får med meg en hel ukeshandel hjem alene lenger
Men nå må jeg sove, for sånn er det å bli gammel haha
Du får sove godt når den tid kommer ♡
Ja blir rivejobb en ukes tid nå, så det gleder jeg meg tilOppussing er vel gøy ?![]()
Ja er deilig å ha litt tid med venninner når man skal møtesJa jeg skal møte en vennine i byen klokka 12 og da er det deilig å være ferdig til det! Så slipper jeg å gjøre det når jeg kommer hjem i kveld...
Ja må lade opp![]()
Hehe her å ! Party i magen da, men det er kos![]()
Det har du heilt rett iskikkelig herlig tid!
Møte med sjef og jm høres jo litt spennande ut då. Eller er det heller noko å grue seg til?
Men husarbeidet misunner eg deg ikkje. Ikkje at eg slepp unna det sjøl, men har nokre timar på jobb først, til å ladde opp![]()
Ja blir rivejobb en ukes tid nå, så det gleder jeg meg tilSå er det å bygge opp igjen
![]()
Det høres gøy ut daJa er deilig å ha litt tid med venninner når man skal møtesJo tidligere jo bedre
![]()
Ja ikke lenge igjen forhåpentligvisJa det er en som turner rundt her og, men det er helt greit hehe
Nei, det skjønner jeg godt du ikke får.
Sov du godt?![]()
Jeg sovna på sofaen i går![]()
Ja ikke lenge igjen forhåpentligvis![]()
19 aprilNår har du termin?
Min kommer ikke før i juli så jo det kan godt gå lenge før han kommer![]()
19 apriler så spent og utålmodig !!!