Skravletråd :)

Trøtt som bare det gitt.... og jeg som vil se Frikjent, men også legge meg....

Høres ikke dumt ut det du har planlagt da :)

Her er menyen:
Seibiff
Laks, ris og grønnsaker
Pinnekjøtt (jeg har fri onsdag og kun derfor :p )
Gryte
Hjemmelaget tomatsuppe m/ kyllingkjøttboller og pasta til.
Helstekt kylling, potetstappe og grønnsaker.
Torsk men litt usikker på om jeg skal lage plukkfisk eller ha den vanlig.

Mangler visst bare en dag...Onsdag skal vi på kinarestaurant, glemte det i sted jeg...:P Så biff stragonoff på fredag da kanskje...Tors har jeg senvakt og gutta får finne på noe selv:PBlir vel gjerne spagetti bolognese eller noe i den duren. Så da er jeg jo i boks da;)
Plukkfisk er digg:D
Pinnekjøtt, ooohh...det skal vi ha i påsken.

Mangler visst bare en dag...Onsdag skal vi på kinarestaurant, glemte det i sted jeg...:P Så biff stragonoff på fredag da kanskje...Tors har jeg senvakt og gutta får finne på noe selv:PBlir vel gjerne spagetti bolognese eller noe i den duren. Så da er jeg jo i boks da;)
Plukkfisk er digg:D
Pinnekjøtt, ooohh...det skal vi ha i påsken.

Da er du jo nesten i rute da :)

Ja plukkfisk er så godt, men den aller beste plukkfisken er den onkel lager :D så når jeg skal spise hos de pleier jeg å spørre om ikke onkel kan lage det til meg hehe

Frøkna var veldig fornøyd med pinnekjøtt til middag hu også :D

Da er du jo nesten i rute da :)

Ja plukkfisk er så godt, men den aller beste plukkfisken er den onkel lager :D så når jeg skal spise hos de pleier jeg å spørre om ikke onkel kan lage det til meg hehe

Frøkna var veldig fornøyd med pinnekjøtt til middag hu også :D
Jeg var visst det;) Så da gjentår bare handleliste og storhandel i morgen;)

Åhh, så greit han er flink til det da. Her syns jeg min egen er best:P haha

Misunnelig på den pinnekjøttmiddagen deres altså:P

Jeg var visst det;) Så da gjentår bare handleliste og storhandel i morgen;)

Åhh, så greit han er flink til det da. Her syns jeg min egen er best:P haha

Misunnelig på den pinnekjøttmiddagen deres altså:P

Onkel er knall flink på kjøkkenet og det er vel ikke den ting han ikke kan lage så der må jeg nok si at hans er mye bedre enn min hehe

Kjenner jeg er glad jeg slipper å handle med det første. Kanskje påfyll av frukt men kommer ann på matlysten om dagen haha så en gang neste uke tenker jeg at jeg må handle noe mat :D

Ja den skal bli god den og så godt over 1 kg på meg og frøkna da gitt hehe satser på at den lille kommer til å like pinnekjøtt også, for vi er veldig glad i det :D

Onkel er knall flink på kjøkkenet og det er vel ikke den ting han ikke kan lage så der må jeg nok si at hans er mye bedre enn min hehe

Kjenner jeg er glad jeg slipper å handle med det første. Kanskje påfyll av frukt men kommer ann på matlysten om dagen haha så en gang neste uke tenker jeg at jeg må handle noe mat :D

Ja den skal bli god den og så godt over 1 kg på meg og frøkna da gitt hehe satser på at den lille kommer til å like pinnekjøtt også, for vi er veldig glad i det :D
Noe utdannelse med det da, kokk eler noe? Eller bare en stor interesse han har?:)

Så deilig da:D Greit med alt som er gjort og maten er i hus:D

Det får vi satse på!! Pinnekjøtt er såååå godt, mmm!!

Noe utdannelse med det da, kokk eler noe? Eller bare en stor interesse han har?:)

Så deilig da:D Greit med alt som er gjort og maten er i hus:D

Det får vi satse på!! Pinnekjøtt er såååå godt, mmm!!

Bare interesse han har :)

Ja det er veldig greit og ekstra kjekt for meg som ikke lenger får med meg en hel ukeshandel hjem alene lenger :P

Men nå må jeg sove, for sånn er det å bli gammel haha :P

Du får sove godt når den tid kommer ♡

Back
Topp