God natt damerHelt utslitt etter innflytting i den nye leiligheten... Får ta igjen skravlingen i morgen
![]()
God natt! Så gøy å flytte inn i ny leilighet. Syns det er mange positive ting med å flytte jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt damerHelt utslitt etter innflytting i den nye leiligheten... Får ta igjen skravlingen i morgen
![]()
God morgenGod morgen søte jenter![]()
Jeg skal kjøre barn i barnehage og skole, gjøre klar til vaskedamen kommer og en shoppingturGod morgenoppe 1 times tid før husvasken ! Hva gjør du i dag ?
Har du vaskedame ? Så heldig !Jeg skal kjøre barn i barnehage og skole, gjøre klar til vaskedamen kommer og en shoppingtur![]()
God morgenGod morgen alle sammenØnsker dere alle en riktig fin dag
![]()
Håper det blir en bra dagGod morgon allesola er på veg, og det blir ein flott dag! Nokon som har spennande planar?
God morgenlige måde, håper den blir bra
![]()
Ja fantastiskTakk for detDen gjør nok det, nå må jeg snart bare komme meg i dusjen og så reise på møte. Men det er så deilig å sløve litt når det er helt stille i heimen hehe
Godt å ha ein date etter husvask. Viss ikkje blir eg aldri ferdig med slikt i alle fall.Håper det blir en bra dagjeg skal snart vaske huset, også til byen med en vennine
![]()
God morgon allesola er på veg, og det blir ein flott dag! Nokon som har spennande planar?
Det er i vertfall litt mere motiverendeGodt å ha ein date etter husvask. Viss ikkje blir eg aldri ferdig med slikt i alle fall.![]()
Ja fantastiskog vertfall når man er alene
![]()
Hehe her å ! Party i magen da, men det er kosJa og siden barn og katt har forlatt heimen er det bare meg igjen![]()
Det har du heilt rett iDet er en så deilig tid vi er i nå, ikke det at sola er på vei her da men fuglene synger og det er lyst ute![]()
Her er planene å reise på møte med sjefen og jm og så skal jeg gjøre husarbeid når jeg kommer hjemikke de morsomste planene akkurat haha
Hva er planen hos deg i dag da?
Så flink du er dåDet er i vertfall litt mere motiverendeskal i vertfall ta det værste så tar jeg evt resten når jeg kommer hjem
men nå sto jeg opp tidlig for å vaske da
![]()
Nei ikke veldig mye, men det er nokSå flink du er dåer det mykje som skal vaskast?
Haha. Høres overkommelig ut i alle fall. Har du satt i gang allerede eller?Nei ikke veldig mye, men det er nok![]()