Skravletråd :)

God morgon alle:-) sola er på veg, og det blir ein flott dag! Nokon som har spennande planar?

God morgen :) lige måde, håper den blir bra :)

Takk for det :) Den gjør nok det, nå må jeg snart bare komme meg i dusjen og så reise på møte. Men det er så deilig å sløve litt når det er helt stille i heimen hehe

God morgon alle:-) sola er på veg, og det blir ein flott dag! Nokon som har spennande planar?

Det er en så deilig tid vi er i nå, ikke det at sola er på vei her da men fuglene synger og det er lyst ute :D

Her er planene å reise på møte med sjefen og jm og så skal jeg gjøre husarbeid når jeg kommer hjem :P ikke de morsomste planene akkurat haha

Hva er planen hos deg i dag da?

Godt å ha ein date etter husvask. Viss ikkje blir eg aldri ferdig med slikt i alle fall. :p
Det er i vertfall litt mere motiverende :P skal i vertfall ta det værste så tar jeg evt resten når jeg kommer hjem :P men nå sto jeg opp tidlig for å vaske da :P

Det er en så deilig tid vi er i nå, ikke det at sola er på vei her da men fuglene synger og det er lyst ute :D

Her er planene å reise på møte med sjefen og jm og så skal jeg gjøre husarbeid når jeg kommer hjem :P ikke de morsomste planene akkurat haha

Hva er planen hos deg i dag da?
Det har du heilt rett i:) skikkelig herlig tid! :)
Møte med sjef og jm høres jo litt spennande ut då. Eller er det heller noko å grue seg til?
Men husarbeidet misunner eg deg ikkje. Ikkje at eg slepp unna det sjøl, men har nokre timar på jobb først, til å ladde opp:p

Det er i vertfall litt mere motiverende :P skal i vertfall ta det værste så tar jeg evt resten når jeg kommer hjem :P men nå sto jeg opp tidlig for å vaske da :P
Så flink du er då:) er det mykje som skal vaskast?

Back
Topp