Skravletråd :)

God morgen jenter!
Da er jeg tilbake fra studietur, og jeg lever. Fy søren, trodde min siste time hadde kommet i går når vi skulle lande. Var storm her i bergen i går ja, og det fikk vi merke. Var flere på flyet (inkludert meg) som hylte og gråt... Var så mye turbulens. Flyet gikk sidelengs..... har aldri opplevd noe lignende... blir lenge til jeg skal fly igjen....
Så kjedelig. Lite fly?

Bortsett fra d, hvordan var turen? :)
Joda, helt ok. Fikk ikke gjort så mye av det jeg ville... alle skulle på pub å drikke øl i hver ledige periode... inkludert min kjære... så fikk så og si ikke shoppet :(

God morgen jenter!
Da er jeg tilbake fra studietur, og jeg lever. Fy søren, trodde min siste time hadde kommet i går når vi skulle lande. Var storm her i bergen i går ja, og det fikk vi merke. Var flere på flyet (inkludert meg) som hylte og gråt... Var så mye turbulens. Flyet gikk sidelengs..... har aldri opplevd noe lignende... blir lenge til jeg skal fly igjen....

Uffda!! Værste flyturen jeg selv har vært
Med på var også når keg skulle lande i Bergen!! Så mye turbulens og måtte sirkle 2 timer ekstra, kjempe ekkel landing

God morgen jenter!
God ettermiddag:)
Fy, så ekkel landing!:eek: skjønner godt du ble skremt!

Back
Topp