Natta alle sammen
håper dere får en god natt søvn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt til deg ogsåNatta alle sammenhåper dere får en god natt søvn
![]()
Ja, koselig detSå gøy![]()
Får se reprise jeg daJepp. Det startet 20.30.
SoveGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
Æsj det er fryktelig !God morgen jenter!
Da er jeg tilbake fra studietur, og jeg lever. Fy søren, trodde min siste time hadde kommet i går når vi skulle lande. Var storm her i bergen i går ja, og det fikk vi merke. Var flere på flyet (inkludert meg) som hylte og gråt... Var så mye turbulens. Flyet gikk sidelengs..... har aldri opplevd noe lignende... blir lenge til jeg skal fly igjen....
Er ikke noe gøy...Æsj det er fryktelig !
Skjedde med meg når jeg fløy til Stavanger, sleit med å ikke spy![]()
SøvnGod morgen jentersnart møte i banken, hva er på agendaen deres i dag ?
![]()
Nei det var grusomtEr ikke noe gøy...
Deilig daSøvnhar litt å ta igjen etter helgen...
Blir nok ikke noe flytur på lenge nå, og heldig vis for det.... glad jeg ikke hadde barn med, for de hadde jo blitt livredd når de så hvor redd jeg var...Nei det var grusomt![]()
Må ringe banken i dag kom jeg på. Skal frigjøre BSU pengene mine... depositum på nye leiligheten skal betalesDeilig daher kom jeg vertfall tidlig opp i dag, skal snart i banken også skal jeg vaske huset
![]()
Ja uff ! Blir ikke fly på en stund her hellerBlir nok ikke noe flytur på lenge nå, og heldig vis for det.... glad jeg ikke hadde barn med, for de hadde jo blitt livredd når de så hvor redd jeg var...
Det er kjekt at man kan gjøre detMå ringe banken i dag kom jeg på. Skal frigjøre BSU pengene mine... depositum på nye leiligheten skal betales![]()
Ser ikke gravid ut lenger nåFysj da
Håper det roer seg snart...
Heihei.God morgen alle sammen
Planer for dagen?
Svømming og storhandelGod morgen jentersnart møte i banken, hva er på agendaen deres i dag ?
![]()