Blir nok ikke noe flytur på lenge nå, og heldig vis for det.... glad jeg ikke hadde barn med, for de hadde jo blitt livredd når de så hvor redd jeg var...
Bortsett fra d, hvordan var turen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok ikke noe flytur på lenge nå, og heldig vis for det.... glad jeg ikke hadde barn med, for de hadde jo blitt livredd når de så hvor redd jeg var...
Hadde litt på planen du daHeihei.
Håpe jeg er i form til svømmingen i dag, ellers blir det pappan og guttungen. Ellers er det storhandel. En del husarbeid som må tas.
Der da?
Hadde litt på planen du da
Jobb, ikea og riviera maison er mine planer i dag![]()
JeppDet er kjekt at man kan gjøre det![]()
God morgen! Skal dra å trene nå og så forte meg hjem for å gå tur i det fine væretGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
Så kjedelig. Lite fly?God morgen jenter!
Da er jeg tilbake fra studietur, og jeg lever. Fy søren, trodde min siste time hadde kommet i går når vi skulle lande. Var storm her i bergen i går ja, og det fikk vi merke. Var flere på flyet (inkludert meg) som hylte og gråt... Var så mye turbulens. Flyet gikk sidelengs..... har aldri opplevd noe lignende... blir lenge til jeg skal fly igjen....
Nei, var ett vanlig SAS fly. Men med så mye vind så blir det ekstremt. Flere avganger i dag som er innstilt på flesland grunnet vind....Så kjedelig. Lite fly?
Joda, helt ok. Fikk ikke gjort så mye av det jeg ville... alle skulle på pub å drikke øl i hver ledige periode... inkludert min kjære... så fikk så og si ikke shoppetBortsett fra d, hvordan var turen?![]()
Akkurat vært i banken, også skal jeg kose meg, ja kose meg! Med husvaskGod morgen alle sammen
Planer for dagen?
Er det noe kos da?Akkurat vært i banken, også skal jeg kose meg, ja kose meg! Med husvask![]()
God morgen jenter!
Da er jeg tilbake fra studietur, og jeg lever. Fy søren, trodde min siste time hadde kommet i går når vi skulle lande. Var storm her i bergen i går ja, og det fikk vi merke. Var flere på flyet (inkludert meg) som hylte og gråt... Var så mye turbulens. Flyet gikk sidelengs..... har aldri opplevd noe lignende... blir lenge til jeg skal fly igjen....
God morgen jentersnart møte i banken, hva er på agendaen deres i dag ?
![]()
Ja er det med nytt hus altsåEr det noe kos da?![]()
JadaGod dagidag blir det sofaen og sykdomsdag
gikk alt som det skulle i banken
?
Ja da så. Ikke så gøy i samme gamle husetJa er det med nytt hus altså![]()
Nei det er det ikkeJa da så. Ikke så gøy i samme gamle huset![]()
Ja da så. Ikke så gøy i samme gamle huset![]()
Ikke jeg, men Hope91 harSå gøy, kjøpt nytt?
Her tar det flere timerNei det er det ikkeer jo mye større så tar jo lenger tid
vaska hele leiligheten på en halvtime xD
God ettermiddagGod morgen jenter!