HurraFredag, hurraaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraFredag, hurraaa![]()
Kos deg masseSkal oppdatere dere om hvordan det var. Nå skal jo jeg på studietur da. Så blir vasamuseet og besøk i to kommunale barnehager. Men tror det kan blir spenende![]()
Helt klart! Jeg gjorde det før i dag... men det resulterte i en inntens kvalmeNår man har en drittdag er det lov å spise godteri???
Det så jeg, er helt greit det for megDet skal jeg(ser jeg har passert deg på topp 100)
![]()
Jeg har ikke noe å spise daHelt klart! Jeg gjorde det før i dag... men det resulterte i en inntens kvalme![]()
Også kyllingmiddag så klartÅ javerdt å vente på
![]()
Når man har en drittdag er det lov å spise godteri???
Men nå reiser jeg lørdag til mandag... Så da er jeg nok langt nede på listen...Det så jeg, er helt greit det for meg![]()
Dette er første helgen jeg føler jeg "ikke kan" gjøre noe, siden det er fem dager siden jeg fant ut at jeg er gravid. Noen som har noe og anbefale som er gøy og finne på når man sitter alene hjemme? Fikk sove jaFår du ikke sove mer???
Uff...håper du er langt inni drømmeland nå![]()
Syns man skal spise det man har lyst på daNår man har en drittdag er det lov å spise godteri???
Du blir aldri lei kylling du?Også kyllingmiddag så klart![]()
Så fint, jeg hører på dere jegHeilt klart! 100% innafor![]()
Syns man skal spise det man har lyst på da![]()
Det tror jeg ikke, helgene er rolige på bvMen nå reiser jeg lørdag til mandag... Så da er jeg nok langt nede på listen...
Flott du har mulighet til besøkHar jo ikke det. Prøvde så lenge jeg kunne, og med alt av medisiner. Men når det blir så gale at man ikke klarer å puste så må de vekk![]()
Heldigvis bare 2 timer unna så jeg kan besøke dem da![]()
Selvfølgelig er det lovNår man har en drittdag er det lov å spise godteri???