Må nesten det med disse allergiene mine etter at hundene har reist nå. Må få vekk alt av hundehår og håpe jeg blir bedreÆsj...vaskehelg??
Jeg skal på årsmøte med jobben i morgen! Gleder meg masse![]()
Du gleder deg til jobbmøte faktisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må nesten det med disse allergiene mine etter at hundene har reist nå. Må få vekk alt av hundehår og håpe jeg blir bedreÆsj...vaskehelg??
Jeg skal på årsmøte med jobben i morgen! Gleder meg masse![]()
Du gleder deg til jobbmøte faktisk![]()
Jeg gleder meg til å legge meg på sofaen og se på "the walking dead"Det er faktisk ganske imponerande![]()
Å den er så bra den! Kor langt har du komt?Jeg gleder meg til å legge meg på sofaen og se på "the walking dead"![]()
Er på sesong 5Å den er så bra den! Kor langt har du komt?
Okei, skjønner. Skulle bodd nærmere da.Ja de bor litt unna og så mener de det er så tungvint om ikke de kan ha hu over natta..
Å, det er vel den som går på Fox no det? SpennandeEr på sesong 5![]()
Noen gode shopping tips? Har bare 3 timer til shopping lørdagenEller er de åpen søndag?
Jeg føler jeg har reist i verden, men Stockholm har jeg aldri kommet meg til. Dit skulle jeg gjerne reist.
Aha, kanskje jeg får shoppet litt da hvertfallVel, tror iallefal de største butikkene holder åpent søndag også.
Finnes flere store sentre midt i sentrum. Alle kjedebutikker i nærheten av stureplan.
Åhlens er både billig og bra. NK Kjøpesenter liker eg godt.
Fordi konseptet er dårlig og ikke funksonibelt nokHvorfor har alle bleiebøtter bare et bittelite hull på toppen som man må stappe hele hånden hardt gjennom for å få en bleie nedi, og som hvis du ikke er forsiktig gjør at bæsjen skvisjer ut over alt fra en full bleie?
Aha, kanskje jeg får shoppet litt da hvertfallHåper å finne en baby butikk. Skal se etter stelleveske
![]()
Skal oppdatere dere om hvordan det var. Nå skal jo jeg på studietur da. Så blir vasamuseet og besøk i to kommunale barnehager. Men tror det kan blir spenendeAldri vært der jeg heller faktisk, men har lyst å dra dit engang
Storksak ElizabethJada, siden du har så liten tid til shopping ville jeg holdt meg midt i sentrum.
oHH, spesiell du vil ha?
God formiddag
Akkurat våknet jeg...
Skal trene, i butikken, hente barn og lage middag
Du da?
Storksak ElizabethDen er lekker
(men dyyyyyr)
Fordi konseptet er dårlig og ikke funksonibelt nok?
Vi kvittet oss med vår relativt tidlig. Luktet fælt og, fysj

Nei, ikke så mye fornuftig å få ut av detVar liksom ikke vits å skravle med meg selv![]()
Ser ikke slik utJa vi har de siste mnd bare brukt en pedalbøtte fra Ikea. Meeeen nå som hun får fast føde lukter det litt mer da, enda vi skifter pose hver kveld, for da er den jo full..
Finnes det virkelig ikke noe bra system som faktisk funker i 2015....![]()