Boblefrua
Forumet er livet
Tenkte kanskje at det var litt spesielt nå som du er gravid?Å så trist. Ikke noe gøy å se barna sine slik. Har han reagert slik før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte kanskje at det var litt spesielt nå som du er gravid?Å så trist. Ikke noe gøy å se barna sine slik. Har han reagert slik før?
Ja, det regner jeg egenrlig med... men han har blitt fryktelig avhengig av meg i det siste. Og det er ikke bare bare...Huffhan har det vell fint når han kommer frem skal du se
kos deg på tur i helgen da!
Her har vi tatt helgen alleredeGod morgen damer
Snart helg!
Å så trist. Ikke noe gøy å se barna sine slik. Har han reagert slik før?
Han har ikke vært sånn før... men i det siste har han vært fryktelig avhengig av meg. Godt mulig det er fordi jeg er gravid, og det snart kommer endringer i livet hans. Han er jo snart 4 1/2 år, så han skjønner nok mer enn vi anerTenkte kanskje at det var litt spesielt nå som du er gravid?
Da vil jeg tro det er årsaken. Vesla her var 4 år da minsten ble født, og hun skjønte mer enn nok. Hun fikk seg en skikkelig knekk da jeg lå innlagt på sykehuset.Han har ikke vært sånn før... men i det siste har han vært fryktelig avhengig av meg. Godt mulig det er fordi jeg er gravid, og det snart kommer endringer i livet hans. Han er jo snart 4 1/2 år, så han skjønner nok mer enn vi aner![]()
Jada, helt klart. Er sånn vi ofte gjør det når jeg skal på a-vakt. Kommer de med han til oss, eller mannen henter hos de.Nei det gjør det ikke, men hos deg er det kanskje lettere å få til at de passer et par timer og så henter faren? For det går ikke her, om de har frøkna får hun tidligst komme hjem dagen etter... Ja jeg er ganske avhengig av pass om jeg skal jobbe når det ikke er skole/sfo og hu ikke er hos faren... men liker ikke å spørre da..
Jo, kommer til å melde han og si han har det litt vankelig i dagDa vil jeg tro det er årsaken. Vesla her var 4 år da minsten ble født, og hun skjønte mer enn nok. Hun fikk seg en skikkelig knekk da jeg lå innlagt på sykehuset.
Kan du ikke forberede pappaen litt?
En vansklig morgen....
Poden skal til pappaen sin i helgen, og meg og min kjære skal på studietur (jobber samme plass). Dette vet jo poden at vi skal. Så i dag gråt han nesten en time etter han sto opp. Han ville ikke til pappa. Han likte ikke huset til pappa, han skulle ødelegge bilen til pappa, han skulle åpne døren sånn at det ble kaldt hos pappa etc etc.... Og til slutt konkluderte han med at han bare ville være med mormor. Synes dette var tungt, og jeg måtte jobbe med de hormonelle tårene mineHåper det ordner seg, og at han får en fin helg hos pappaen.... Aldri sett han sånn før...
Vi skal til stockholm. Reiser gry tidlig i morgen... Blir vekke til mandag kveld.Huff da. Det skjønner jeg er vanskeligHan får nok en fin helg med pappan sin likevel vil jeg tro.
Kan han til mormor om han fortsetter sier dette senere i helgen da?
Han er veldig gjerne ekstra mammadalt siden du er gravid nå også tenker jeg
Må ha god tur da. Hvor skal dere?![]()
Vi skal til stockholm. Reiser gry tidlig i morgen... Blir vekke til mandag kveld.
Jada, helt klart. Er sånn vi ofte gjør det når jeg skal på a-vakt. Kommer de med han til oss, eller mannen henter hos de.
Aha,hvorfor? Bor de litt unna?
Noen gode shopping tips? Har bare 3 timer til shopping lørdagenÅh, elsker stockholm![]()
Det er nok lurt! Men jeg er helt sikker på at han får det kjempe fint, så dere får nyte StockholmJo, kommer til å melde han og si han har det litt vankelig i dag![]()
Jeg føler jeg har reist i verden, men Stockholm har jeg aldri kommet meg til. Dit skulle jeg gjerne reist.Åh, elsker stockholm![]()
Skal gjøre mitt besteDet er nok lurt! Men jeg er helt sikker på at han får det kjempe fint, så dere får nyte Stockholm![]()
Stockholm turHelgeplaner jenter? Vi skal ta en skikkelig husvask nå som hundene er reist. Dra frem alt av møbler, fjerne tepper osv![]()
Bake i dag til bursdag, bake i morgen til bursdag, bake på søndag til bursdagHelgeplaner jenter? Vi skal ta en skikkelig husvask nå som hundene er reist. Dra frem alt av møbler, fjerne tepper osv![]()
Så kjektStockholm turweee
håper bare bekkenet mitt tåler det
![]()
Bursdagshelg altsåBake i dag til bursdag, bake i morgen til bursdag, bake på søndag til bursdag
På lørdag kveld kommer det noen vennepar av oss og da skal vi drikke vin. Bryte opp litt i kakespisingen![]()