Får du ikke sove mer???Sov i 3 timerrekord
Uff...håper du er langt inni drømmeland nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du ikke sove mer???Sov i 3 timerrekord
Får du ikke sove mer???
Uff...håper du er langt inni drømmeland nå![]()
Ja, er veldig spentSå deilig npr det er sånn daBlir spennende å se hva de sier
God morgen! Må ha en strålende dag
Hva er dagens planer?![]()
Takk for det.Takk for det
Og så håper jeg du får en super fin dag
Her er planen å bli bedre og så dra på ettermiddagsvakt...
Hva er dagens plan hos deg da?
Takk for det.
Her er det også ettermiddagsvakt i dag, og heldigvis er mannen bedre.
Ellers noen flere ærender og gaver som jeg ikke ble ferdig med i går
Da har du full dag i dag duGodt han er bedre da, det lover godt mot en frisk helg
![]()
Ja, det gjør det. Slipper jeg gjerne mase for mye på svigermor om hjelp og![]()
Var ikke noe særlig nei, utrolig at det allerede har gått 5 år.Uff...så ufattelig trist å høre![]()
Helt klartDet er alltid greit å slippe å mase for mye på andre![]()
Helt klartLiker ikke spørre om pass mer enn 1 gang i uken pga.vakt altså.
Skjønner...men er jo verre for deg da..siden du er alene. Jeg har jo null problem med helgene. Men han er jo vanligvis ikke hjemme fra jobb før 16.30, så da går verken d-vakt eller a-vakt uten hjelp på ukedagerNei ser den, men ikke alltid så lett å få til. Prøver å ha vakter som kreves pass når frøkna er hos faren og om jeg trenger mer pass har det blitt til at jeg deler på å spørre mamma og farmoren![]()
Skjønner...men er jo verre for deg da..siden du er alene. Jeg har jo null problem med helgene. Men han er jo vanligvis ikke hjemme fra jobb før 16.30, så da går verken d-vakt eller a-vakt uten hjelp på ukedager![]()
Var musestille i gårHahahar det vært stille her??
![]()
En vansklig morgen....
Poden skal til pappaen sin i helgen, og meg og min kjære skal på studietur (jobber samme plass). Dette vet jo poden at vi skal. Så i dag gråt han nesten en time etter han sto opp. Han ville ikke til pappa. Han likte ikke huset til pappa, han skulle ødelegge bilen til pappa, han skulle åpne døren sånn at det ble kaldt hos pappa etc etc.... Og til slutt konkluderte han med at han bare ville være med mormor. Synes dette var tungt, og jeg måtte jobbe med de hormonelle tårene mineHåper det ordner seg, og at han får en fin helg hos pappaen.... Aldri sett han sånn før...
Gleder megGod morgen damer
Snart helg!
Å så trist. Ikke noe gøy å se barna sine slik. Har han reagert slik før?En vansklig morgen....
Poden skal til pappaen sin i helgen, og meg og min kjære skal på studietur (jobber samme plass). Dette vet jo poden at vi skal. Så i dag gråt han nesten en time etter han sto opp. Han ville ikke til pappa. Han likte ikke huset til pappa, han skulle ødelegge bilen til pappa, han skulle åpne døren sånn at det ble kaldt hos pappa etc etc.... Og til slutt konkluderte han med at han bare ville være med mormor. Synes dette var tungt, og jeg måtte jobbe med de hormonelle tårene mineHåper det ordner seg, og at han får en fin helg hos pappaen.... Aldri sett han sånn før...