Skravletråd :)

Takk for det :)
Og så håper jeg du får en super fin dag :D
Her er planen å bli bedre og så dra på ettermiddagsvakt...

Hva er dagens plan hos deg da?
Takk for det.
Her er det også ettermiddagsvakt i dag, og heldigvis er mannen bedre.
Ellers noen flere ærender og gaver som jeg ikke ble ferdig med i går

Takk for det.
Her er det også ettermiddagsvakt i dag, og heldigvis er mannen bedre.
Ellers noen flere ærender og gaver som jeg ikke ble ferdig med i går

Da har du full dag i dag du :) Godt han er bedre da, det lover godt mot en frisk helg :)

Helt klart:) Liker ikke spørre om pass mer enn 1 gang i uken pga.vakt altså.

Nei ser den, men ikke alltid så lett å få til. Prøver å ha vakter som kreves pass når frøkna er hos faren og om jeg trenger mer pass har det blitt til at jeg deler på å spørre mamma og farmoren :P

Nei ser den, men ikke alltid så lett å få til. Prøver å ha vakter som kreves pass når frøkna er hos faren og om jeg trenger mer pass har det blitt til at jeg deler på å spørre mamma og farmoren :p
Skjønner...men er jo verre for deg da..siden du er alene. Jeg har jo null problem med helgene. Men han er jo vanligvis ikke hjemme fra jobb før 16.30, så da går verken d-vakt eller a-vakt uten hjelp på ukedager:P

Skjønner...men er jo verre for deg da..siden du er alene. Jeg har jo null problem med helgene. Men han er jo vanligvis ikke hjemme fra jobb før 16.30, så da går verken d-vakt eller a-vakt uten hjelp på ukedager:P

Nei det gjør det ikke, men hos deg er det kanskje lettere å få til at de passer et par timer og så henter faren? For det går ikke her, om de har frøkna får hun tidligst komme hjem dagen etter... Ja jeg er ganske avhengig av pass om jeg skal jobbe når det ikke er skole/sfo og hu ikke er hos faren... men liker ikke å spørre da..

En vansklig morgen....
Poden skal til pappaen sin i helgen, og meg og min kjære skal på studietur (jobber samme plass). Dette vet jo poden at vi skal. Så i dag gråt han nesten en time etter han sto opp. Han ville ikke til pappa. Han likte ikke huset til pappa, han skulle ødelegge bilen til pappa, han skulle åpne døren sånn at det ble kaldt hos pappa etc etc.... Og til slutt konkluderte han med at han bare ville være med mormor. Synes dette var tungt, og jeg måtte jobbe med de hormonelle tårene mine :( Håper det ordner seg, og at han får en fin helg hos pappaen.... Aldri sett han sånn før...

En vansklig morgen....
Poden skal til pappaen sin i helgen, og meg og min kjære skal på studietur (jobber samme plass). Dette vet jo poden at vi skal. Så i dag gråt han nesten en time etter han sto opp. Han ville ikke til pappa. Han likte ikke huset til pappa, han skulle ødelegge bilen til pappa, han skulle åpne døren sånn at det ble kaldt hos pappa etc etc.... Og til slutt konkluderte han med at han bare ville være med mormor. Synes dette var tungt, og jeg måtte jobbe med de hormonelle tårene mine :( Håper det ordner seg, og at han får en fin helg hos pappaen.... Aldri sett han sånn før...

Huff :( han har det vell fint når han kommer frem skal du se :) kos deg på tur i helgen da!

En vansklig morgen....
Å så trist. Ikke noe gøy å se barna sine slik. Har han reagert slik før?

Back
Topp