Ja, håpe spiren sitter snartHadde nesten vært bedre. Er jo blitt så glad i de. Men får fokusere på å prøve videre på menneskelige barn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håpe spiren sitter snartHadde nesten vært bedre. Er jo blitt så glad i de. Men får fokusere på å prøve videre på menneskelige barn![]()
Håper detJa, håpe spiren sitter snart<3
Vi prøver jo selv. Bli gravide begge og havne i gruppe sammen her inneHåper det![]()
Har du vært hos gynekolog nå?Håper det![]()
Det hadde vært kosVi prøver jo selv. Bli gravide begge og havne i gruppe sammen her inne![]()
Skulle sist uke, men hun hadde trøbbel med ultralydapparatet så er blitt flyttet til 11.marsHar du vært hos gynekolog nå?
Det hadde vært kos![]()
Kjipern med flytta tima, men godt du ikke måtte vente for lenge på ny timeSkulle sist uke, men hun hadde trøbbel med ultralydapparatet så er blitt flyttet til 11.mars![]()
Ja<3Har du regelmessig mens nå da?
Vi får se. Er på cd 20 nå. Temper for å lete etter el, men den har ikke kommet endaJa<3Har du regelmessig mens nå da?
Var heldig der. Også fikk jeg på en onsdag som er eneste fridagen min så det passer jo perfektKjipern med flytta tima, men godt du ikke måtte vente for lenge på ny time
Vi får se. Er på cd 20 nå. Temper for å lete etter el, men den har ikke kommet enda![]()
Så deilig npr det er sånn daVar heldig der. Også fikk jeg på en onsdag som er eneste fridagen min så det passer jo perfekt![]()
HahaLeker vi stilleleken i kveld eller?![]()
Haha...himmel og pannekakerVar litt vanskelig å holde maska i dag jaHvertfall når sjefen kom opp på kontoret med noen fiskehoder han skulle vise til noen kunder
![]()
Uff...så ufattelig trist å høreI dag er det 5 år siden jeg besvimte på badet vårt midt på natten, etter å ha fått beskjed om at svogern min døde på operasjonsbordet.
5 år siden mine to nydelige elsdte tanteskatter mistet pappaen sin.
Håper du får en fin nattNei, nå er det natta her også tenker jeg. Skravles i morgen