Skravletråd :)

Æsj...vaskehelg??:p
Jeg skal på årsmøte med jobben i morgen! Gleder meg masse:D
Må nesten det med disse allergiene mine etter at hundene har reist nå. Må få vekk alt av hundehår og håpe jeg blir bedre :)

Du gleder deg til jobbmøte faktisk :P

Noen gode shopping tips? Har bare 3 timer til shopping lørdagen :( Eller er de åpen søndag?

Vel, tror iallefal de største butikkene holder åpent søndag også.
Finnes flere store sentre midt i sentrum. Alle kjedebutikker i nærheten av stureplan.
Åhlens er både billig og bra. NK Kjøpesenter liker eg godt.

Hvorfor har alle bleiebøtter bare et bittelite hull på toppen som man må stappe hele hånden hardt gjennom for å få en bleie nedi, og som hvis du ikke er forsiktig gjør at bæsjen skvisjer ut over alt fra en full bleie?

Vel, tror iallefal de største butikkene holder åpent søndag også.
Finnes flere store sentre midt i sentrum. Alle kjedebutikker i nærheten av stureplan.
Åhlens er både billig og bra. NK Kjøpesenter liker eg godt.
Aha, kanskje jeg får shoppet litt da hvertfall :P Håper å finne en baby butikk. Skal se etter stelleveske :P

Hvorfor har alle bleiebøtter bare et bittelite hull på toppen som man må stappe hele hånden hardt gjennom for å få en bleie nedi, og som hvis du ikke er forsiktig gjør at bæsjen skvisjer ut over alt fra en full bleie?
Fordi konseptet er dårlig og ikke funksonibelt nok:P?
Vi kvittet oss med vår relativt tidlig. Luktet fælt og, fysj

Aha, kanskje jeg får shoppet litt da hvertfall :p Håper å finne en baby butikk. Skal se etter stelleveske :p

Jada, siden du har så liten tid til shopping ville jeg holdt meg midt i sentrum.
oHH, spesiell du vil ha?

Aldri vært der jeg heller faktisk, men har lyst å dra dit engang
Skal oppdatere dere om hvordan det var. Nå skal jo jeg på studietur da. Så blir vasamuseet og besøk i to kommunale barnehager. Men tror det kan blir spenende :D

God formiddag:D
Akkurat våknet jeg...
Skal trene, i butikken, hente barn og lage middag:D
Du da?

Hvordan går det med vekten;)?
Har vært i byen med guttungen. En del ærender.
Vasket bad, kjøkken og stue. Guttungen sover...så nå prøver jeg slappe av litt før jobb;)

Fordi konseptet er dårlig og ikke funksonibelt nok:p?
Vi kvittet oss med vår relativt tidlig. Luktet fælt og, fysj

Ja vi har de siste mnd bare brukt en pedalbøtte fra Ikea. Meeeen nå som hun får fast føde lukter det litt mer da, enda vi skifter pose hver kveld, for da er den jo full..
Finnes det virkelig ikke noe bra system som faktisk funker i 2015.... :hungover:

Ja vi har de siste mnd bare brukt en pedalbøtte fra Ikea. Meeeen nå som hun får fast føde lukter det litt mer da, enda vi skifter pose hver kveld, for da er den jo full..
Finnes det virkelig ikke noe bra system som faktisk funker i 2015.... :hungover:
Ser ikke slik ut;)
Her bruker vi bare de lilla bleieposene fra libero. Er det bæsjebleie tar vi den ut med engang.
Finnes visst ulike triks i forhold til den bleiebøtten da, men for mye styr syns jeg. Skal jo ikke stå på varmekabler. Noen setter den oppå noe, men hvor fint er det da:P? Og kaffepulver nedi for å unngå lukt etc...Finnes også billigere poser på ebay, men blir jo samme problem med lukt...Nei, jeg gav opp hele bøtten:P

Back
Topp