Skravletråd :)

Var veldig fornøyd med bleiebøtta vår forrige gang. Har ny bleiebøtte nå som vi fikk gratis på babyshop, spent på hvordan den er i forhold til den gamle :)

Må nesten det med disse allergiene mine etter at hundene har reist nå. Må få vekk alt av hundehår og håpe jeg blir bedre :)

Du gleder deg til jobbmøte faktisk :P
Ja, da er det jo lurt å få bort alle hår:rolleyes: har dere hatt hunder på besøk?
Årsmøte er jo bare fest og moro!:D ikke rart jeg gleder meg til det!

Hvorfor har alle bleiebøtter bare et bittelite hull på toppen som man må stappe hele hånden hardt gjennom for å få en bleie nedi, og som hvis du ikke er forsiktig gjør at bæsjen skvisjer ut over alt fra en full bleie?
Akkurat derfor brukte jeg bleiebøtta kun til tissebleier:p

Hvordan går det med vekten;)?
Har vært i byen med guttungen. En del ærender.
Vasket bad, kjøkken og stue. Guttungen sover...så nå prøver jeg slappe av litt før jobb;)
Vekten viser -1,5 kg!!:D Yeeii!!
Så flink og effektiv du har vært da:D håper du får en flott dag på jobb!

Vekten viser -1,5 kg!!:D Yeeii!!
Så flink og effektiv du har vært da:D håper du får en flott dag på jobb!
Ohhh, hurra!! Så flink du er:D
Ja, det syns jeg og egentlig:P Men litt sliten og da:P
Jobber heldigvis ikke lenger enn til 21.30;)

Ja, da er det jo lurt å få bort alle hår:rolleyes: har dere hatt hunder på besøk?
Årsmøte er jo bare fest og moro!:D ikke rart jeg gleder meg til det!
Nei. har eid 2 hunder i to år, men i går fikk de nytt hjem. Utviklet noe sinnsykt til allergi siste året. Bare blitt værre selv om jeg har prøvd medisiner. Vært så gale siste månedene at jeg har fått anfall der halsen tettes og jeg ikke får puste.

Okei, skjønner. Skulle bodd nærmere da.
Nå har jeg fått unna en del...puh!!

Flink du er da, her sov jeg bort hele formiddagen, forsov meg og glemt å børste håret for så stå å se på at bussen min kjørte... jaja det er godt det bare er fredag en gang i uka haha

Tiden går så ekstreeeemt sakte i dag :/

Nei. har eid 2 hunder i to år, men i går fikk de nytt hjem. Utviklet noe sinnsykt til allergi siste året. Bare blitt værre selv om jeg har prøvd medisiner. Vært så gale siste månedene at jeg har fått anfall der halsen tettes og jeg ikke får puste.
Å nei:( så trist da...
Men man har vel ikke noe valg når allergien har blitt så ille:confused:

Å nei:( så trist da...
Men man har vel ikke noe valg når allergien har blitt så ille:confused:
Har jo ikke det. Prøvde så lenge jeg kunne, og med alt av medisiner. Men når det blir så gale at man ikke klarer å puste så må de vekk :(
Heldigvis bare 2 timer unna så jeg kan besøke dem da :)

Back
Topp