Mine tre fødsler har også vært totalt ulikeSå bra!!
Dette svangerskapet er helt annerledes enn forrige gang, og d er tydeligvis fødselen og.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine tre fødsler har også vært totalt ulikeSå bra!!
Dette svangerskapet er helt annerledes enn forrige gang, og d er tydeligvis fødselen og.
Hoho...pokerfjesHeheVar ikke lett å late som om det ikke plaget meg
![]()
Ja, da er det jo lurt å få bort alle hårMå nesten det med disse allergiene mine etter at hundene har reist nå. Må få vekk alt av hundehår og håpe jeg blir bedre![]()
Du gleder deg til jobbmøte faktisk![]()
Årsmøte er jo en festDet er faktisk ganske imponerande![]()
Akkurat derfor brukte jeg bleiebøtta kun til tissebleierHvorfor har alle bleiebøtter bare et bittelite hull på toppen som man må stappe hele hånden hardt gjennom for å få en bleie nedi, og som hvis du ikke er forsiktig gjør at bæsjen skvisjer ut over alt fra en full bleie?
Vekten viser -1,5 kg!!Hvordan går det med vekten?
Har vært i byen med guttungen. En del ærender.
Vasket bad, kjøkken og stue. Guttungen sover...så nå prøver jeg slappe av litt før jobb![]()
Ohhh, hurra!! Så flink du erVekten viser -1,5 kg!!Yeeii!!
Så flink og effektiv du har vært dahåper du får en flott dag på jobb!
Ja, det regner jeg egenrlig med... men han har blitt fryktelig avhengig av meg i det siste. Og det er ikke bare bare...
Nei. har eid 2 hunder i to år, men i går fikk de nytt hjem. Utviklet noe sinnsykt til allergi siste året. Bare blitt værre selv om jeg har prøvd medisiner. Vært så gale siste månedene at jeg har fått anfall der halsen tettes og jeg ikke får puste.Ja, da er det jo lurt å få bort alle hårhar dere hatt hunder på besøk?
Årsmøte er jo bare fest og moro!ikke rart jeg gleder meg til det!
Det er en liten utfordringHoho...pokerfjes
Ikke lett å holde maska tipper jeg![]()
Jeg ser de på popcorntimeÅ, det er vel den som går på Fox no det? Spennande![]()
Okei, skjønner. Skulle bodd nærmere da.
Nå har jeg fått unna en del...puh!!
Takk, takkOhhh, hurra!! Så flink du er
Ja, det syns jeg og egentligMen litt sliten og da
![]()
Jobber heldigvis ikke lenger enn til 21.30![]()
Å neiNei. har eid 2 hunder i to år, men i går fikk de nytt hjem. Utviklet noe sinnsykt til allergi siste året. Bare blitt værre selv om jeg har prøvd medisiner. Vært så gale siste månedene at jeg har fått anfall der halsen tettes og jeg ikke får puste.
Hva venter du på?Tiden går så ekstreeeemt sakte i dag :/
Har jo ikke det. Prøvde så lenge jeg kunne, og med alt av medisiner. Men når det blir så gale at man ikke klarer å puste så må de vekkÅ neiså trist da...
Men man har vel ikke noe valg når allergien har blitt så ille![]()