Vi får nå se hvordan det blir. Men vi jeg ha det sånn må jeg bytte jobb da.
Neste uke har jeg 3 vakter, og det er nok.
Ja ser den..
Men det er jo greit da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får nå se hvordan det blir. Men vi jeg ha det sånn må jeg bytte jobb da.
Neste uke har jeg 3 vakter, og det er nok.
Hehe skal til Bergen en gangJa, men tenk om jeg ville ha besøk av deg da? Du får heller gi en lyd om du er innom Bergen![]()
Ja ser den..
Men det er jo greit da![]()
Ja, men da synes jeg du må gi en lyd! Siden jeg har termin 5.Juli, så er vi bare hjemme i sommerHehe skal til Bergen en gangkanskje i sommer med baby
![]()
Mhm. Ønsker 3 hver uke. Enkelte uker blir det 4 da![]()
Denne har jeg bare fått 2...
NiceJa, men da synes jeg du må gi en lyd! Siden jeg har termin 5.Juli, så er vi bare hjemme i sommer![]()
Hihi...så generøs du er med bildedelingJeg kan dele jeg vettuhaha
Joda, kan ofte bli det gjerne. -
Åhh,heldigris. Noen plan for hvordan du vil ha de?![]()
Hihi...nei vanlige folk tenker ikke på såntDet er det, aldri skjønt det jeg men så har jeg vel aldri hatt med meg for mye heller haha![]()
Hadde sikkert gjort det hvis jeg hadde hatt kanalerNoen som ser på TV3 nå?
Ja, du ønsker jo fulle uker hver uke?Men det er ikke så galt mtp at det bare er ekstra da
Fikk 2 vakter neste uke nå, så da håper jeg på 3 til![]()
Hihi...så generøs du er med bildedeling
Tipper det blir ny fransk manikyr idagsynes det er så fint og delikat!
Ikke så populært for sjefen om jeg kommer med knallrøde negler liksom![]()
Ja, du ønsker jo fulle uker hver uke?![]()
Unge mødre som adopterer vekk babyene sine! Tøft gjort... men de innser at de ikke er moden nok til å ta vare på de. Og det synes jeg er flott!Hadde sikkert gjort det hvis jeg hadde hatt kanaler
Ja det gjør jegså hadde ikke gjort noe med full uke fremover og
![]()
Nei, det skjønner jeg godt.
Her er mannen syk i dag, kom hjem...så ble plutselig en litt annen dag enn planlagt. Nå ligger de begge nede![]()
Nei, virkelig ikke. Guttungen ble jo superglad pappa kom hjem, men pappa orker ikke mye...så nå ligger de nede i sengen og koser seg med blekkulf på kinoenUff da, ikke noe koselig å ha sykdom i hus og så nærme helgen og da gitt...
Nei, virkelig ikke. Guttungen ble jo superglad pappa kom hjem, men pappa orker ikke mye...så nå ligger de nede i sengen og koser.![]()
Ikke sant, det er ikke lett for en liten krabat å skjønne at pappa er syk. Men det er jo god kvalitetstid å ligge der å kose da, det er ikke hver dag man kan gjøre det![]()
Ja det er jeg helt enig iUnge mødre som adopterer vekk babyene sine! Tøft gjort... men de innser at de ikke er moden nok til å ta vare på de. Og det synes jeg er flott!