Skravletråd :)

Ja, det er ganske rare arbeidstider:p vi må rette oss etter trafikken..
Action på jobb er helt greit for å få tiden til å gå;)

Ja ellers er det liten vits med tollere vil jeg tru :P
Ja og man vil jo gjerne at tia skal gå relativt fort ;)

Haha;) Ja. Jeg kan legge ut grimasebilde for å joine deg:P haha

Nei, ok. Er nå en stund til enda og kan jo ta ting på sparket og. Småturer er jo heller ikke dumt.

Ja, må si jeg savner neglene mine assa:P
Haha...takk hvis du vil dele sympatibilde:p
Vi liker å ta ting på sparket vi... Blir en mer spennende ferie da:p
Skjønner du savner neglene! Skal til neglstudio for å fikse dem kl 15 idag, jeg:D

Hehe....nei, vi må jo være der det skjer til enhver tid:p ellers forsvinner poenget;)

Hehe ja trur kanskje mange hadde benyttet seg av tidsrommet mellom 16 og 18 om man viste at da var det ingen tollere på jobb liksom :P

Da hjelper det lite å starte seint egentlig for jeg får ikke gjort så mye fornuftig før jobb hvertfall haha

Nei, blir lett sånn altså. Kjenner meg godt igjen. Jeg ønsker egentlig bare tidligvakter på sikt.
Fikk tildelt en del ekstravakter i sted:D Tikket inn med mld her:D

Nei, blir lett sånn altså. Kjenner meg godt igjen. Jeg ønsker egentlig bare tidligvakter på sikt.
Fikk tildelt en del ekstravakter i sted:D Tikket inn med mld her:D

Ser den, ikke det asså jeg syntes det er greit med variert arbeidstid men jeg får ikke noe ut av dagen når jeg skal på ettermiddagsvakt :P

Så heldig du er da, her har jeg ikke en eneste vakt neste uke :(

Det har vi;)
Nå er jeg jo hjemme med guttungen på 16mnd. Håper å bli gravid snart :)
Om du ikke er gravid før du treffer meg, så blir du det da :P hadde en venninde som sleit litt. Så var hun på baby besøk hos meg og ble gravid rett etter :P hehe

Haha...takk hvis du vil dele sympatibilde:p
Vi liker å ta ting på sparket vi... Blir en mer spennende ferie da:p
Skjønner du savner neglene! Skal til neglstudio for å fikse dem kl 15 idag, jeg:D

Jeg kan dele jeg vettu:P haha
Joda, kan ofte bli det gjerne. -
Åhh,heldigris. Noen plan for hvordan du vil ha de?:)

Om du ikke er gravid før du treffer meg, så blir du det da :p hadde en venninde som sleit litt. Så var hun på baby besøk hos meg og ble gravid rett etter :p hehe
Jada, tar den tiden det tar. Tok litt tid med guttungen også. Kroppen min er litt treg:P

Ser den, ikke det asså jeg syntes det er greit med variert arbeidstid men jeg får ikke noe ut av dagen når jeg skal på ettermiddagsvakt :p

Så heldig du er da, her har jeg ikke en eneste vakt neste uke :(

Vi får nå se hvordan det blir. Men vi jeg ha det sånn må jeg bytte jobb da.

Neste uke har jeg 3 vakter, og det er nok.

Back
Topp