Hehe...nei, da er det nok enklere å holde ordenIkke hele tiden, men prøver å ha det ganske ryddig. Har ikke noen små som roter enda jeg vet du![]()
Håper du også snart får et rotete hjem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...nei, da er det nok enklere å holde ordenIkke hele tiden, men prøver å ha det ganske ryddig. Har ikke noen små som roter enda jeg vet du![]()
Så koseligGod morgensitter hos jm å venter på time
![]()
Ja, det er ganske rare arbeidstidervi må rette oss etter trafikken..
Action på jobb er helt greit for å få tiden til å gå![]()
Haha...takk hvis du vil dele sympatibildeHahaJa. Jeg kan legge ut grimasebilde for å joine deg
haha
Nei, ok. Er nå en stund til enda og kan jo ta ting på sparket og. Småturer er jo heller ikke dumt.
Ja, må si jeg savner neglene mine assa![]()
Da har dere jaggu god plassTakk for det.
Det på bildene blir jo bare hverdagstuen. Spisestuen kommer i tilegg.
Likte du klokka mi?Jeg forelsker meg mer og mer i den.
![]()
Hehe....nei, vi må jo være der det skjer til enhver tidJa ellers er det liten vits med tollere vil jeg tru![]()
Ja og man vil jo gjerne at tia skal gå relativt fort![]()
Hehe....nei, vi må jo være der det skjer til enhver tidellers forsvinner poenget
![]()
Da hjelper det lite å starte seint egentlig for jeg får ikke gjort så mye fornuftig før jobb hvertfall haha
Det har viMen da har vi en plan da![]()
AhaAt Synnøve skal besøke meg til høstenFor da har jeg flyttet inn i nye leiligheten
![]()
Hehe...er nok mange som spekulerer i detHehe ja trur kanskje mange hadde benyttet seg av tidsrommet mellom 16 og 18 om man viste at da var det ingen tollere på jobb liksom![]()
Nei, blir lett sånn altså. Kjenner meg godt igjen. Jeg ønsker egentlig bare tidligvakter på sikt.
Fikk tildelt en del ekstravakter i stedTikket inn med mld her
![]()
Om du ikke er gravid før du treffer meg, så blir du det daDet har vi
Nå er jeg jo hjemme med guttungen på 16mnd. Håper å bli gravid snart![]()
Bergen, ArnaAhaog hvor i landet er den ?
![]()
Haha...takk hvis du vil dele sympatibilde
Vi liker å ta ting på sparket vi... Blir en mer spennende ferie da
Skjønner du savner neglene! Skal til neglstudio for å fikse dem kl 15 idag, jeg![]()
Hehe...er nok mange som spekulerer i detspesielt på Svinesund
![]()
NeiBergen, ArnaVet du hvor det er?
Jada, tar den tiden det tar. Tok litt tid med guttungen også. Kroppen min er litt tregOm du ikke er gravid før du treffer meg, så blir du det dahadde en venninde som sleit litt. Så var hun på baby besøk hos meg og ble gravid rett etter
hehe
Ja, men tenk om jeg ville ha besøk av deg da? Du får heller gi en lyd om du er innom BergenNeimen du slipper å få besøk av meg
![]()
Ser den, ikke det asså jeg syntes det er greit med variert arbeidstid men jeg får ikke noe ut av dagen når jeg skal på ettermiddagsvakt
Så heldig du er da, her har jeg ikke en eneste vakt neste uke![]()