Nei, stakkar...skjønner ikke det vettu. Nå hadde guttungen sovnet. Litt sen hvil, men pyttpytt.
Jaja det går nok bra, er det mye senere enn han pleier eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, stakkar...skjønner ikke det vettu. Nå hadde guttungen sovnet. Litt sen hvil, men pyttpytt.
Jaja det går nok bra, er det mye senere enn han pleier eller?
Pleier/bør hvile 12.00/12.30 så joda...men går seg tilEr bare oppe litt lenger i kveld da
Ble tøys og krøll for oss når han kom hjem, han ble oppspilt etc...så da nektet han hvile, haha..
Åja da var det litt vel seint hehe det er greit når man kan finne en løsning på detJeg skjønner det, er jo mye morsommere med pappa enn å sove
![]()
Jada, er bare mindre alenetid på kvelden...så det skal vi nå overleve![]()
Oh yeah. Blekkulf og pappa er super kombo!![]()
Haha, ligner ikke så veldig de egentlig altsåHehe nå så jeg for meg faren hans som blekkulf![]()
Haha, ligner ikke så veldig de egentlig altså![]()
Nå setter jeg inn i vitrineskapet i gjen...Guud så kjedelig...men må tas mens han sover..ellers skal han hjelpe til, og det er ikke helt trygthaha
Nei og godt er det å høre
Ja det er enkelte ting som bare må gjøres når de små ikke er der.. men tenk så greit det er når du er ferdig da![]()
Blir nok ikke slått ned på, men ikke sikkert jeg blir tatt like seriøst i kontrollen om jeg står med verdens lengste røde neglerHaha ja. Er ikke gniten![]()
Det er veldig flott ja![]()
Blir det slått ned på der?
Jeg kunne ha alt jeg ville i boligen![]()
Er snart ferdig, så fort gjortYayyy
![]()
Haha, skjønnerBlir nok ikke slått ned på, men ikke sikkert jeg blir tatt like seriøst i kontrollen om jeg står med verdens lengste røde negler
Dessuten går de jo fort i stykker i mitt yrke![]()
Det er sant det..Gå frem og tilbake for å sette på plass.Slike ting pleier å gå ganske fort, det er ofte bare mer tiltak enn jobb
Hvorfor må unger være så trege?? Frøkna var ferdig på skolen kl 13.15 og har fortsatt ikke kommet hjem...
Det er sant det..Gå frem og tilbake for å sette på plass.
Da bruker hun en stund hjem gitt. Vet storebror(bonus) gjør det samme...
Hatt de i 2 år. Ja. De bor ca 2 timer unna og har vært på besøk med dem noen ganger med hundene for å bli skikkelig kjent med dem.Huff så tristHvor lenge har dere hatt de?
Vet dere noe om det nye hjemmet?
Det håper jeg ogsåHehe...nei, da er det nok enklere å holde orden
Håper du også snart får et rotete hjem![]()
Jeg har også mine egne negler med støp oppåHaha, skjønner![]()
Det gjør de gjerne ja...
Jeg hadde jo mine ekte negler og kun hardgele oppå for å forsterke, sjelden de røk.
Ikke så rart med tanke på hvor du jobberI dag lukter det fisk på hele kontoret![]()
Jo, men bruker vanligvis ikke lukte det på kontoretIkke så rart med tanke på hvor du jobber
Holder du ut stanken??![]()