Ok, men da er det jo håp for at resultatet blir braHu har vist strikka en stund sier hun, jeg har bare ikke sett noe til det haha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, men da er det jo håp for at resultatet blir braHu har vist strikka en stund sier hun, jeg har bare ikke sett noe til det haha![]()
Ja blått passer til brunt, syne sikke grått passer så bra men jeg synes grå er fint da....
Ok, men da er det jo håp for at resultatet blir bra![]()
Haha , det gjlr hun sikkert om du spør pentOkija grått er fint, men nå lurer jeg på om jeg må smiske litt og få hu til å strikke blått og grått bare for at jeg ikke får bestemt meg haha
Ja det er jo en fordel![]()
Haha , det gjlr hun sikkert om du spør pent
Mhm. Det kan man si det er.![]()
Bahh, begynner bli trøtt gitt![]()
Til sommeren håper viTusen takk for det. Den har blitt utvidet så en helt ny del og en del endringer i den andre.
Det skjønner jeg godt. Det er jo så gøy.Når får dere eget?
Men så gå å legg deg da
Trøtt jeg og, men gjør vondt i bekkenet når jeg beveger meg og ligger. Så er jeg sulten men orker ikke å gå haha
Jaaa, jeg skal hehe...men må være mer en litt trøtt...da ligger jeg bare våkenMå være ganske trøtt, da legger jeg meg. Sikkert rar
Hehe, den er lei. Må spise da![]()
alt og ingenting!?Får ikke sove....
Hva skravles det om i kveld?
alt og ingenting!?
vet ikke hvor mye senga mi frister heller.![]()
Neida, kan ikke bli verre enn det heldigvisJeg får spørre, kan jo ikke bli værre enn at hu sier nei.
Min frister ikke. Er bikkjekaldt på soverommet for vinduet har stått åpent i hele dag og det er nok av minusgrader ute. Og da blir senga steinhard. Har tempurmadrasser... Urk.
Min frister ikke. Er bikkjekaldt på soverommet for vinduet har stått åpent i hele dag og det er nok av minusgrader ute. Og da blir senga steinhard. Har tempurmadrasser... Urk.
Å legga seg på eit iskaldt rom er luksus!! Her får eg det sjeldent kaldt nokOg når eg først får det, kem gubben og øydeleggje alt med at han fryser OG er ein varmeovn uten like!
![]()