Skravletråd :)

Ja blått passer til brunt, syne sikke grått passer så bra men jeg synes grå er fint da....

Oki :) ja grått er fint, men nå lurer jeg på om jeg må smiske litt og få hu til å strikke blått og grått bare for at jeg ikke får bestemt meg haha

Tusen takk for det. Den har blitt utvidet så en helt ny del og en del endringer i den andre.

Det skjønner jeg godt. Det er jo så gøy.:D Når får dere eget?
Til sommeren håper vi :D

Men så gå å legg deg da :p

Trøtt jeg og, men gjør vondt i bekkenet når jeg beveger meg og ligger. Så er jeg sulten men orker ikke å gå haha

Jaaa, jeg skal hehe...men må være mer en litt trøtt...da ligger jeg bare våken:P Må være ganske trøtt, da legger jeg meg. Sikkert rar;)

Hehe, den er lei. Må spise da:D

Jaaa, jeg skal hehe...men må være mer en litt trøtt...da ligger jeg bare våken:P Må være ganske trøtt, da legger jeg meg. Sikkert rar;)

Hehe, den er lei. Må spise da:D

Nei jeg skjønner deg godt! Jeg ligger stort sett å vrir meg hver kveld for jeg er ikke trøtt nok :P bortsett fra på mandag for da la jeg meg med frøkna og var helt skutt når jeg stod opp for jeg var like trøtt haha

Jeg jeg vurderer det, må bare orke å reise meg fra sofaen først :P

Min frister ikke. Er bikkjekaldt på soverommet for vinduet har stått åpent i hele dag og det er nok av minusgrader ute. Og da blir senga steinhard. Har tempurmadrasser... Urk.

Jeg sover med vinduet åpent døgnet rundt. Har gjort siden jeg var lita.

Men nå har jeg ikke tempurmadrass da ;)

Min frister ikke. Er bikkjekaldt på soverommet for vinduet har stått åpent i hele dag og det er nok av minusgrader ute. Og da blir senga steinhard. Har tempurmadrasser... Urk.

Å legga seg på eit iskaldt rom er luksus!! Her får eg det sjeldent kaldt nok :( Og når eg først får det, kem gubben og øydeleggje alt med at han fryser OG er ein varmeovn uten like! :(

Å legga seg på eit iskaldt rom er luksus!! Her får eg det sjeldent kaldt nok :( Og når eg først får det, kem gubben og øydeleggje alt med at han fryser OG er ein varmeovn uten like! :(

Kaldt soverom FTW!!

Den senga skulle jeg gjerne hatt nå, det er ikke kaldt nok ute, så det blir ikke skikkelig kaldt på rommet mitt selv om vinduet er åpent døgnet rundt.
Så ved min side ligger frøkna å sover uten dyne for hu syntes vist og det er for varmt hehe

Jeg ligger å tenker på hvs jeg skal putte på Kengubarnet av klær i morgen.. Kunne ønske jeg ble enig med meg selv i grunn

Back
Topp