Vurderer å finne senga herHva skjer ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer å finne senga herHva skjer ?
Mhm, det er aldri feil.Elsker å få litt ny inspirasjon![]()
Så gøy!!Det syntes jeg var kjipt av hanFrøkna syntes det er gøy at vi har like klær og hu elsker ull så hu går med glede med på at vi skal ha mariusgensere hele gjengen haha
Samme herVurderer å finne senga her![]()
Mhm, må jo det...Når er det mulighet for det i saåfall daKrysser fingrene for det altsåFår vel bare vente å se hva de bestemmer seg for
![]()
Praksisperioden varer til midten av aprilMhm, må jo det...Når er det mulighet for det i saåfall da?
Ingen dum ide kjenner jegSamme her![]()
Ikke her heller, har ikke sovet en hel natt siden fredagIngen dum ide kjenner jeg![]()
Okei, det er ikke så lenge tilPraksisperioden varer til midten av april![]()
Velger å vente med den jaOkei, det er ikke så lenge tilDa får du bare være flink og gi et godt inntrykk
Når du er fast ansatt kan du si dt hater fisk
![]()
OidaIkke her heller, har ikke sovet en hel natt siden fredag
Jeg synes du burde be om 2 tepper jeg.Du mener det ja.. hmm da får jeg nok bare tenke litt til eller be mamma strikke 2 tepper![]()
Så gøy!!Da blir dere fine
Kjekt at noen så nært strikker da
![]()
Jeg synes du burde be om 2 tepper jeg.
Haha, heldig for deg det daVelger å vente med den ja![]()
De spiser heldigvis ikke fisk til lunsj![]()
Nei, det blir gjerne litt spesieltHu har aldri strikka før så jeg har aldri fått noe av hu, men farmoren te frøkna er flink og strikker masse. Men kan liksom ikke ve hu om å strikke til lillebror haha
Nei, det blir gjerne litt spesielt![]()
Hun har nettop lært seg eller holder på å lære nå da ellerJa jeg syntes det hehe og siden den kommende farmor ikke vet noe så passer det liksom ikke å spørre hu hellerså da må jeg satse på mamma sine strikke kunnskaper haha
Hun har nettop lært seg eller holder på å lære nå da eller?
Ja blått passer til brunt, syne sikke grått passer så bra men jeg synes grå er fint da....Jeg lurer nesten på det nå hehe men blått passer til brun vogn? Jeg er nemlig håpløs med hva slags farger som passer sammen serru haha