Skravletråd :)

Ja det er det, men da blir det heldigvis mere i lønn også :)
Det hørtes litt deilig ut må jeg innrømme, skulle gjerne ha bytta med deg ;)

Mhm, blir bra lønn da.
Hehe ja...ser den. Kommer til å ta en vakt til da, om jeg får tilbudet:):)

Mhm, blir bra lønn da.
Hehe ja...ser den. Kommer til å ta en vakt til da, om jeg får tilbudet:):)

Det er veldig greit når man kan velge selv om man vil ta en vakt til eller ikke :) det var veldig greit når jeg jobba natt, da var jeg ikke avhengig av å jobbe ekstra men det var veldig greit å jobbe når jeg følte for det hehe

Det er veldig greit når man kan velge selv om man vil ta en vakt til eller ikke :) det var veldig greit når jeg jobba natt, da var jeg ikke avhengig av å jobbe ekstra men det var veldig greit å jobbe når jeg følte for det hehe

Mhm, det vil jeg tro:)
Kunne tenkt meg en senvakt ons eller noe:P

Mhm, det vil jeg tro:)
Kunne tenkt meg en senvakt ons eller noe:P

Hehe ja du får satse på at det blir en ledig vakt på onsdag ettermiddag da ;) kjenner jeg gruer meg litt for å reise på jobb til fredag jeg da, jeg har jo ikke sagt at jeg er gravid og så har jeg ikke hvert der på 4 uker så magen er litt større kan man si :P ikke det asså, det er ingen på dagsenteret som har sagt noe heller så ser vel bare feit ut, sånn siden ingen brukere har spurt haha :P

Takk:D
Haha....hjelper hoppingen da?:P

Har faktisk tak nå, men tørr nesten ikke si d høyt for da gir de seg sikkert. Ikke noe vondt da, bare strammer seg regelmessig i magen. Så har dusja og ordna meg sånn just in case, og sitter nå og håper på smerte :p

God mandag til alle sammen:D
Hva er dagens planer??
Akkurat levert i barnehagen, shoppet en bukse og handlet middag :D Nå skal jeg slappe av frem til jeg skal lage middag :)

Hihi...håper kaffen hjelper:p
Jeg trener 30 days shred idag:) jogger også, men idag regner det:p

Tjaa,hjalp litt...men ikke nok..Skal legge meg litt ned påm guttungen nå:)
Ohh, prøvd det selv:P Her foretrekker mannen faktisk jogge i regn:P

Hehe ja du får satse på at det blir en ledig vakt på onsdag ettermiddag da ;) kjenner jeg gruer meg litt for å reise på jobb til fredag jeg da, jeg har jo ikke sagt at jeg er gravid og så har jeg ikke hvert der på 4 uker så magen er litt større kan man si :p ikke det asså, det er ingen på dagsenteret som har sagt noe heller så ser vel bare feit ut, sånn siden ingen brukere har spurt haha :p

Hehe,da er den nok en del større ja:P Hmm, jaaa...skjønner det...men får jo vite det før eller senere uansett...

Hehe,da er den nok en del større ja:P Hmm, jaaa...skjønner det...men får jo vite det før eller senere uansett...

Jada det gjør de, og det er jo helt greit jeg bare liker ikke å få oppmerksomhet så jeg har ikke lyst til å si det :P

Jeg er så trøtt :( får ikke sove om nettene
Ikke jeg heller. Ligger bare å vrir meg :(
Så da er det vanskelig å fungere optimalt på jobb også :/

Er så rastløs i beina, har kjøpt magnesium nå
Jeg er rastløs i hele kroppen :P Så er det alltid enten for kaldt eller for varmt. Finner ikke den perfekte balansen :P

Back
Topp