Skravletråd :)

Ja, vi krysser fingrene uansett ;)

Hva skal dere gjøre i morgen da, damer?

Se femmila :P

Samboer jobber heile dagen og meldt dårlig vær så blir innedag med lillemor :-)

Ja, den går vi glipp av :( vi får håpe på norske medaljer!
Deilig med noen innedager, selv om det hadde vært bedre med knallvær.

Blitt mange av di i det siste :P gidder ikke gå på trilletur når det regner.... Sover heldigvis om vogna står stille også... Bare trille bitte litt før ho sovner :-)

Ferdig med alt du skal gjøre til i morra da?? ;)

Blitt mange av di i det siste :P gidder ikke gå på trilletur når det regner.... Sover heldigvis om vogna står stille også... Bare trille bitte litt før ho sovner :-)

Ferdig med alt du skal gjøre til i morra da?? ;)
Kjedelig å trille i dårlig vær så det skjønner jeg godt ;) også måtte passe på at man ikke blir sprutet ned av bilene.

Jepp, nå er jeg ferdig ;) Tror jeg, da ;)

Kjedelig å trille i dårlig vær så det skjønner jeg godt ;) også måtte passe på at man ikke blir sprutet ned av bilene.

Jepp, nå er jeg ferdig ;) Tror jeg, da ;)

Lykke til igjen :-)

Senga her nå.... Sov dårlig i natt og ei som synes det passer å begynne dagen kl syv.... :P herlig å bli vekket av høy pratinga og laging av nye lyder <3

Lykke til igjen :-)

Senga her nå.... Sov dårlig i natt og ei som synes det passer å begynne dagen kl syv.... :P herlig å bli vekket av høy pratinga og laging av nye lyder <3
Klart det passer å starte dagen klokka 7 ;) alltid hyggelig å våkne til lyden av fornøyde barn.

Klart det passer å starte dagen klokka 7 ;) alltid hyggelig å våkne til lyden av fornøyde barn.

Ulempen med ho legger seg tidligere enn før..... Men sånn er vel livet som småbarnsmor :P

Ho er skikkelig blid og fornøyd på morraen så bare herlig å våkne til :P kaffi hjelper for trøtte øyer :P

Ulempen med ho legger seg tidligere enn før..... Men sånn er vel livet som småbarnsmor :P

Ho er skikkelig blid og fornøyd på morraen så bare herlig å våkne til :P kaffi hjelper for trøtte øyer :P
Sånn er det. Plutselig flytter de ut, så det er bare å nyte det ;)

Ei som lukta matfatet var i nærheten :P

Men egentlig greit så slipper jeg sovne å så bli vekka igjen ;)

Spiser ofte nok på natta :P

God morgen! I dag blir det tur i skibakken for å ta litt bilder av poden. Er bare i lillebakken, og det blir ikke ski på meg ;) men blir kjekt å se poden i aksjon!

Hva skal dere i dag da?

God morgen! I dag blir det tur i skibakken for å ta litt bilder av poden. Er bare i lillebakken, og det blir ikke ski på meg ;) men blir kjekt å se poden i aksjon!

Hva skal dere i dag da?

D høres ut som en veldig koselig dag!

Her venter jeg på femmila og fødsel gitt! Snuppa og pappan skal ut en tur etterpå.

Back
Topp