Ja, vi krysser fingrene uansett
Hva skal dere gjøre i morgen da, damer?
Se femmila
Samboer jobber heile dagen og meldt dårlig vær så blir innedag med lillemor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den går vi glipp avSe femmila
Samboer jobber heile dagen og meldt dårlig vær så blir innedag med lillemor![]()
Ja, den går vi glipp avvi får håpe på norske medaljer!
Deilig med noen innedager, selv om det hadde vært bedre med knallvær.
Kjedelig å trille i dårlig vær så det skjønner jeg godtBlitt mange av di i det sistegidder ikke gå på trilletur når det regner.... Sover heldigvis om vogna står stille også... Bare trille bitte litt før ho sovner
Ferdig med alt du skal gjøre til i morra da??![]()
Ja, får vente til femmila er overFemmila vel!! Og fødsel etterpå kanskje?![]()
Kjedelig å trille i dårlig vær så det skjønner jeg godtogså måtte passe på at man ikke blir sprutet ned av bilene.
Jepp, nå er jeg ferdigTror jeg, da
![]()
Klart det passer å starte dagen klokka 7Lykke til igjen
Senga her nå.... Sov dårlig i natt og ei som synes det passer å begynne dagen kl syv....herlig å bli vekket av høy pratinga og laging av nye lyder <3
Klart det passer å starte dagen klokka 7alltid hyggelig å våkne til lyden av fornøyde barn.
Sånn er det. Plutselig flytter de ut, så det er bare å nyte detUlempen med ho legger seg tidligere enn før..... Men sånn er vel livet som småbarnsmor
Ho er skikkelig blid og fornøyd på morraen så bare herlig å våkne tilkaffi hjelper for trøtte øyer
![]()
Sånn er det. Plutselig flytter de ut, så det er bare å nyte det![]()
Ja, får vente til femmila er overLykke til hvis det skulle skje
![]()
Krysser fingrene for at det hele starter etter målgangTusen takk! Håper det skjer etter femmila![]()
Ja, ukene flyrHaha.... Skummelt å fort det går ja.... Synes just vi var på sykehuset men det er visst 16 uker siden alt!!!!
Krysser fingrene for at det hele starter etter målgang![]()
Hihi. Da er det jo rart det ikke skjedde noeD hadde vært perfekt!!
Jeg må innrømme at jeg var litt skuffa etter stafettenDa hoia, hyla og hoppa jeg i sofan
![]()
Hihi. Da er det jo rart det ikke skjedde noe![]()
God morgen! I dag blir det tur i skibakken for å ta litt bilder av poden. Er bare i lillebakken, og det blir ikke ski på megmen blir kjekt å se poden i aksjon!
Hva skal dere i dag da?