Skravletråd :)

Last edited:
God morgen! Noen planer for dagen? :)
Her har jeg vært på jobb:D nå er det kosekveld med mannen!
God morgen:)

Snart jbbb på meg, skal være vikar i gym, gleder meg!
God ettermiddag:D håper du har hatt en morsom gymtime!
God morgen :) Her er det vinterferie og jeg nyter min første fri morgen med å få sove til kl 9 :D så skal vi til byn på shopping da frøkna har mere bursdagspenger igjen :P så blir det nok Burger og kino på oss i dag :) Men føre den tid så skal vi sløve hjemme :D
Høres ut som en herlig onsdag:D
Håper dere har hatt en fin dag!
Lige måde. :D Hva er planene hos dere i dag?:)
Idag har jeg vært på jobb, spist middag og ingen planer resten av kvelden:D
Du da?

fortsartt på niva 1, tar det barenår jeg ikke gidder annen trening så da går det tregt. Skal over til 2 nå da..
Ok..holder på med trinn 1 selv:p
Egentlig var jeg på nivå 3, men etter jul og sykdom med lite trening følte jeg for å begynne på nytt:D

Jeg er trøtt.....
rett fra jobb til fotballbanen med to stk, kom hjem å der sto det to gutter til, så nå er 3 gutter inne og 1 kommer tilbake etter middag

Her har vi hatt en super fin dag :) Startet med pannekakekos, hvert på kino og sett Paddington, hvert en tur på senteret hvor frøkna og ville ha burger til middag. Og jammen klarte hu å få sniki de første plaggene til den lille samt et teppe, en bamse og kluter med hjem hehe en kjempe fin dag men fy så sliten jeg er og bekkenet er ødelagt så nå er det sofaen resten av kvelden :)

Har dere hatt en fin dag?

ja jenter! hva har dagen bragt for dere i dag?

Jeg er trøtt.....
rett fra jobb til fotballbanen med to stk, kom hjem å der sto det to gutter til, så nå er 3 gutter inne og 1 kommer tilbake etter middag
Folksomt hos dere da:p
Koselig at gutten din har så mange venner!

Her har vi hatt en super fin dag :) Startet med pannekakekos, hvert på kino og sett Paddington, hvert en tur på senteret hvor frøkna og ville ha burger til middag. Og jammen klarte hu å få sniki de første plaggene til den lille samt et teppe, en bamse og kluter med hjem hehe en kjempe fin dag men fy så sliten jeg er og bekkenet er ødelagt så nå er det sofaen resten av kvelden :)

Har dere hatt en fin dag?
Så koselig dere har hatt det:D
Kos deg i sofaen i kveld!
Jeg har hatt en super dag på jobb, nå styrer jeg litt rundt hjemme:D straks sofa!

Hun er bedre.. Tatt ett bad, Laget Play doh til i morgen å nå sitter hun å spiser en banan før hun skal i senga.
Men det er godt å høre :) Ikke kjekt når de små er syke :(

Back
Topp