Skravletråd :)

Det blei jo bra det :) Om det er et undervannskamera burde du jo fylt hele huset med vann først haha :p
Ja, kjøpte det til guttungen pga. svømming. Enkelt Nikon kamera for barn som tar bilder under vann. Enkle funksjoner. Men over vann tar det ikke så gode bilder gitt, haha

Ja, kjøpte det til guttungen pga. svømming. Enkelt Nikon kamera for barn som tar bilder under vann. Enkle funksjoner. Men over vann tar det ikke så gode bilder gitt, haha

Nei men så lenge det funker til det det er ment til, så er det jo greit :)

Ja man kan ikke få med seg alt og hvertfall ikke når man jobber turnus :)

Nei, går ikke det gitt:P Jeg skal be de ta med kake hjem til meg. Oldemor lager en deilig nøttebunn nemlig, med krem oppå og daim og sjokolade strødd oppå:D

Nei, går ikke det gitt:P Jeg skal be de ta med kake hjem til meg. Oldemor lager en deilig nøttebunn nemlig, med krem oppå og daim og sjokolade strødd oppå:D

Å det hørtes nydelig ut! Da får du kose deg med kake etter jobb i morgen :)

Det er litt artig da :) Jeg er så dårlig på å fremkalle og forstørre bilder av frøkna jeg da :p

Ja, veldig. Verken jeg eller mannen ser jo ut på de..Ikke lett å være pen under vann akkurat, men veldig artige bilder gitt:D
Å det hørtes nydelig ut! Da får du kose deg med kake etter jobb i morgen :)
Det kommer jeg til å gjøre:D Håper jeg får med noen annet godt og:hungry::rolleyes:

Ja, veldig. Verken jeg eller mannen ser jo ut på de..Ikke lett å være pen under vann akkurat, men veldig artige bilder gitt:D

Det kommer jeg til å gjøre:D Håper jeg får med noen annet godt og:hungry::rolleyes:

Haha nei man er vel ikke på sitt mest fotogene stadige under vann :P

Får satse på at du får nok mer da ;) Her ble jeg litt sugen på noe så gikk og henta meg litt ben & Jerry's i frysern jeg da :P

Haha nei man er vel ikke på sitt mest fotogene stadige under vann :p

Får satse på at du får nok mer da ;) Her ble jeg litt sugen på noe så gikk og henta meg litt ben & Jerry's i frysern jeg da :p
Nei, det er man virkelig ikke:P
Oh, det er digg! Ka type?:D

Men her roper senga på meg...Vi snakkes...Nattinatt:)

Tjaaa...På og av mye...slitt mye med magen, og da spesielt treg mage i mange mange år...Men så fikk jeg plutselig helt akutte smerter når jeg og mannen kom hjem fra NY. Det var da de fant det ut.
Godt du fant årsaken til plagene da:)
Datteren til mannen slet også mye med magen, mye vondt...men så ble heldigvis allergien oppdaget da hun var 9-10 år:)

Jeg vil ha smågodt! blæææ....
God natt alle sammen ;)

Back
Topp