Føler med degVIL HA LØNN!!! Nååååå![]()
Ønsker alle en strålende dag, hilsen en fattig ung damehahhaa
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med degVIL HA LØNN!!! Nååååå![]()
Her har jeg vært på jobbGod morgen! Noen planer for dagen?![]()
God ettermiddagGod morgen
Snart jbbb på meg, skal være vikar i gym, gleder meg!
Høres ut som en herlig onsdagGod morgenHer er det vinterferie og jeg nyter min første fri morgen med å få sove til kl 9
så skal vi til byn på shopping da frøkna har mere bursdagspenger igjen
så blir det nok Burger og kino på oss i dag
Men føre den tid så skal vi sløve hjemme
![]()
Idag har jeg vært på jobb, spist middag og ingen planer resten av kveldenLige måde.Hva er planene hos dere i dag?
![]()
Ok..holder på med trinn 1 selvfortsartt på niva 1, tar det barenår jeg ikke gidder annen trening så da går det tregt. Skal over til 2 nå da..
Hihi...håper du også har hatt en flott dag!!VIL HA LØNN!!! Nååååå![]()
Ja, er vel også sunnere detBle nok bare søvnmen hjalp på det
hehe
Hihi...nei, ihvertfall ikke viIkke vi vertfall![]()
Hvem føler du med?!Føler med deg![]()
Var meningen å quote Lady_z sitt innlegg om at hun ville ha lønnHvem føler du med?!![]()
AhaVar meningen å quote Lady_z sitt innlegg om at hun ville ha lønn![]()
Tenker jeg ikke er den eneste neiAhaja henne føler vi alle med
![]()
Folksomt hos dere daJeg er trøtt.....
rett fra jobb til fotballbanen med to stk, kom hjem å der sto det to gutter til, så nå er 3 gutter inne og 1 kommer tilbake etter middag
Så koselig dere har hatt detHer har vi hatt en super fin dagStartet med pannekakekos, hvert på kino og sett Paddington, hvert en tur på senteret hvor frøkna og ville ha burger til middag. Og jammen klarte hu å få sniki de første plaggene til den lille samt et teppe, en bamse og kluter med hjem hehe en kjempe fin dag men fy så sliten jeg er og bekkenet er ødelagt så nå er det sofaen resten av kvelden
![]()
Har dere hatt en fin dag?
For folksomt spør du megFolksomt hos dere da
Koselig at gutten din har så mange venner!
Ja, du vetja jenter! hva har dagen bragt for dere i dag?
Hehe...ja, det kan vel bli i overkant noen gangerFor folksomt spør du meg![]()
Hun er bedre.. Tatt ett bad, Laget Play doh til i morgen å nå sitter hun å spiser en banan før hun skal i senga.Ja, du vetkafè besøk og middag hos mamma
hehe
Hvordan er formen til snuppa di?
Men det er godt å høreHun er bedre.. Tatt ett bad, Laget Play doh til i morgen å nå sitter hun å spiser en banan før hun skal i senga.
Nei det er ikke det... passer på å ta astmamedesinene også så blir det braMen det er godt å høreIkke kjekt når de små er syke
![]()
ja jenter! hva har dagen bragt for dere i dag?