Ja, blir en drøy lunsjJada, men er så vant med det atte.
Vel,er jeg veldig sulten så er det ikke så mye igjen egentlig assahaha Men til lunsj er den i mestelaget.
Når oppdaget du at du hadde cøliaki?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, blir en drøy lunsjJada, men er så vant med det atte.
Vel,er jeg veldig sulten så er det ikke så mye igjen egentlig assahaha Men til lunsj er den i mestelaget.
Hva trener du?Nei, nå er det treningstid. Bedre sent enn aldri..
Hehe, neinei..men du bør se heleNå skal ikke jeg skryte på meg at jeg har sett så mye av den akkurat men virka artig hehe
Vi skal se PaddingtonJeg har hatt lyst til å se den lenge men frøkna er liksom så voksen innimellom så først nå hu gidder å være med, har jo fått beskjed om at jeg kan gå alene liksom haha
Ja, blir en drøy lunsj
Når oppdaget du at du hadde cøliaki?
Ikke lenge siden det daHm, når var det mon tro...Var vel sensommer 2011.
Hehe, neinei..men du bør se hele![]()
Haha, artig hunTanteungen min så den , hun elska den
![]()
Ikke lenge siden det dahadde du store plager før det ble oppdaget??
Ja jeg får nok gjøre det en dag men må bli på dagen tenker jeg eller en dag jeg har hatt fri hehe
Ja hun er ganske fin til tiderJeg syntes den ser kjempe morsom ut så gleder meg masse
![]()
39 days shred igje..Så flink du er
Hva skal du trene idag?
Hehe, hun liker den nokFikk jeg også lyst på kino
![]()
Haha, så søt hun erDet trur jeg og, for hu prøver å skjule at hu ler når vi har sett reklame for denVi er sjeldent på kino men er litt gøy egentlig
![]()
Haha, så søt hun er![]()
Jeg vil se natt på museet jegSiste jeg så på kino var hobbiten
![]()
La ut bilder lenger oppe her forresten...vet ikke om du så det?Ja hu er det, men skal nå liksom være så stor siden hun skal bli storesøster hehe
Ja jeg kunne og tenkt meg å se den, men Paddington først![]()
La ut bilder lenger oppe her forresten...vet ikke om du så det?
Hehe, artig.
Ja, ser denMen natt på museet hadde fått kun terningskast 2, jeg er dog ikke alltid enig med de
Jeg likte iallefall 1`ern godt.
Nææh, ikke så langtNei det har jeg ikke fått med meg.. veldig langt opp eller?
Nei det er ikke jeg heller, og liker å bestemme selv om jeg syntes en film er bra hehe
Nææh, ikke så langt
Ja, må jo gjøre seg opp sin egen mening
Blir greit å tjene penger i morgen, men går glipp av et selskap. Litt kjedelig for en som elsker bli servert god mat og kaker, haha
Hehe ja ser den mye bedre å få servering enn å jobbeJeg kjenner det er litt godt å skulle ha vinterferie nå og faktisk ha fri resten av uka og allikevel få betalt for full uke. Da klarer jeg faktisk å sette litt pris på fridagene enn når jeg ufrivillig har fri
![]()
Her knerten:
Tatt med verdens dårligste kamera som kun er bra til undervannsbilder...men uansett...ser nå litt...Finner ikke kamera mitt.:S
Vis vedlegget 104085 Vis vedlegget 104086
Det skjønner jeg godtMå bare kose deg
![]()
Er oldefar til guttungen som blir 89år i morgen![]()