Skravletråd :)

Nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg har sett så mye av den akkurat men virka artig hehe

Vi skal se Paddington :D Jeg har hatt lyst til å se den lenge men frøkna er liksom så voksen innimellom så først nå hu gidder å være med, har jo fått beskjed om at jeg kan gå alene liksom haha
Hehe, neinei..men du bør se hele:D
Haha, artig hun:P Tanteungen min så den , hun elska den:D

Her knerten:
Tatt med verdens dårligste kamera som kun er bra til undervannsbilder...men uansett...ser nå litt...Finner ikke kamera mitt.:S

DSCN0151[1].JPG DSCN0152[1].JPG

Hehe, neinei..men du bør se hele:D
Haha, artig hun:P Tanteungen min så den , hun elska den:D

Ja jeg får nok gjøre det en dag men må bli på dagen tenker jeg eller en dag jeg har hatt fri hehe

Ja hun er ganske fin til tider :P Jeg syntes den ser kjempe morsom ut så gleder meg masse :D

Ikke lenge siden det da:) hadde du store plager før det ble oppdaget??

Tjaaa...På og av mye...slitt mye med magen, og da spesielt treg mage i mange mange år...Men så fikk jeg plutselig helt akutte smerter når jeg og mannen kom hjem fra NY. Det var da de fant det ut.

Ja jeg får nok gjøre det en dag men må bli på dagen tenker jeg eller en dag jeg har hatt fri hehe

Ja hun er ganske fin til tider :p Jeg syntes den ser kjempe morsom ut så gleder meg masse :D

Hehe, hun liker den nok:D Fikk jeg også lyst på kino:P

Det trur jeg og, for hu prøver å skjule at hu ler når vi har sett reklame for den :p Vi er sjeldent på kino men er litt gøy egentlig :)
Haha, så søt hun er:)
Jeg vil se natt på museet jeg:P Siste jeg så på kino var hobbiten:)

Haha, så søt hun er:)
Jeg vil se natt på museet jeg:P Siste jeg så på kino var hobbiten:)

Ja hu er det, men skal nå liksom være så stor siden hun skal bli storesøster hehe

Ja jeg kunne og tenkt meg å se den, men Paddington først :D

Ja hu er det, men skal nå liksom være så stor siden hun skal bli storesøster hehe

Ja jeg kunne og tenkt meg å se den, men Paddington først :D
La ut bilder lenger oppe her forresten...vet ikke om du så det?:)

Hehe, artig.
Ja, ser den;) Men natt på museet hadde fått kun terningskast 2, jeg er dog ikke alltid enig med de:P Jeg likte iallefall 1`ern godt.

La ut bilder lenger oppe her forresten...vet ikke om du så det?:)

Hehe, artig.
Ja, ser den;) Men natt på museet hadde fått kun terningskast 2, jeg er dog ikke alltid enig med de:P Jeg likte iallefall 1`ern godt.

Nei det har jeg ikke fått med meg.. veldig langt opp eller?

Nei det er ikke jeg heller, og liker å bestemme selv om jeg syntes en film er bra hehe

Nei det har jeg ikke fått med meg.. veldig langt opp eller?

Nei det er ikke jeg heller, og liker å bestemme selv om jeg syntes en film er bra hehe
Nææh, ikke så langt;)
Ja, må jo gjøre seg opp sin egen mening
Blir greit å tjene penger i morgen, men går glipp av et selskap. Litt kjedelig for en som elsker bli servert god mat og kaker, haha

Nææh, ikke så langt;)
Ja, må jo gjøre seg opp sin egen mening
Blir greit å tjene penger i morgen, men går glipp av et selskap. Litt kjedelig for en som elsker bli servert god mat og kaker, haha

Hehe ja ser den mye bedre å få servering enn å jobbe ;) Jeg kjenner det er litt godt å skulle ha vinterferie nå og faktisk ha fri resten av uka og allikevel få betalt for full uke. Da klarer jeg faktisk å sette litt pris på fridagene enn når jeg ufrivillig har fri :-P

Hehe ja ser den mye bedre å få servering enn å jobbe ;) Jeg kjenner det er litt godt å skulle ha vinterferie nå og faktisk ha fri resten av uka og allikevel få betalt for full uke. Da klarer jeg faktisk å sette litt pris på fridagene enn når jeg ufrivillig har fri :p

Det skjønner jeg godt:) Må bare kose deg:D
Er oldefar til guttungen som blir 89år i morgen;)

Back
Topp