Skravletråd :)

Joda den gjør det :) Ja jeg har hatt en helt fantastisk dag på jobb og det er lenge siden jeg har ledd så mye som jeg har gjort i dag :D så skal jeg kose meg med frøkna i ettermiddag og kveld :)

Har dere hatt en fin dag da? <3

Så bra da:) Jeg skal på jobb i morgen. :)
I dag har vi vært på toys`rus for å kjøpe kostyme. Endte opp med smurfedrakt:D Så ble det lunsj og innom noen butikker på kjøpesenter. I ettermiddag har vi vært på svømming og storhandling:)

Hva??? Det er jo dårlig service da?!
Trodde de hadde glutenfrie biter også:rolleyes:

Eh neida. Eneste du får er medium pizza og på dolly må du i tillegg betale 40kr mer pga. den skal være glutenfri.
Peppes er tross alt bedre da for her slipper du de 40kr, men kun medium her også.

Hehe...like unormale alle sammen:p
Kjipt at de ikke har et bedre tilbud til dem med allergi...:rolleyes:

Vel, jeg er påført denne unormalheten i såfall:P
Men det med salat på både peppes og dolly er ganske vanlig. Har jo egen salatmeny;) Er jo bare det at man forbinder det med pizza og det er deres greie liksom. Men salatene er veldig ok egentlig. Vaffal for meg med mitt handikap. Såklart frista jo pizzastykket til gutten mer da;)

Så bra da:) Jeg skal på jobb i morgen. :)
I dag har vi vært på toys`rus for å kjøpe kostyme. Endte opp med smurfedrakt:D Så ble det lunsj og innom noen butikker på kjøpesenter. I ettermiddag har vi vært på svømming og storhandling:)

Har hatt ganske full dag dere da :)

Her lå vi på sofaen og så film, våknet når den var ferdig og fikk da beskjed om å sove videre og frøkna trykte dyna rundt meg før hu satte seg med en film til haha jaja det er vinterferie så hu skal få se den ferdig mens hu spiser en is ;)

Har hatt ganske full dag dere da :)

Her lå vi på sofaen og så film, våknet når den var ferdig og fikk da beskjed om å sove videre og frøkna trykte dyna rundt meg før hu satte seg med en film til haha jaja det er vinterferie så hu skal få se den ferdig mens hu spiser en is ;)

Høres fint ut det da. Hva film så dere:)?

Høres fint ut det da. Hva film så dere:)?

Vi så croods og den var ganske artig det lille jeg fikk med meg haha :P Men i morgen får jeg holde meg våken da vi skal på kino hehe men da har jeg ikke hvert på jobb så satser på at det blir litt bedre ;)

Vi så croods og den var ganske artig det lille jeg fikk med meg haha :p Men i morgen får jeg holde meg våken da vi skal på kino hehe men da har jeg ikke hvert på jobb så satser på at det blir litt bedre ;)
Den er veldig artig. sett den selv:D
Hva skal dere se på kino?

Eh neida. Eneste du får er medium pizza og på dolly må du i tillegg betale 40kr mer pga. den skal være glutenfri.
Peppes er tross alt bedre da for her slipper du de 40kr, men kun medium her også.
Så kjedelig:(
En medium pizza blir liksom i neste laget for en person:rolleyes:

Vel, jeg er påført denne unormalheten i såfall:P
Men det med salat på både peppes og dolly er ganske vanlig. Har jo egen salatmeny;) Er jo bare det at man forbinder det med pizza og det er deres greie liksom. Men salatene er veldig ok egentlig. Vaffal for meg med mitt handikap. Såklart frista jo pizzastykket til gutten mer da;)
Var ikke klar over at de hadde så mye salat der, jeg:p
Er liksom pizza man forbinder, ja!

Så kjedelig:(
En medium pizza blir liksom i neste laget for en person:rolleyes:
Jada, men er så vant med det atte.
Vel,er jeg veldig sulten så er det ikke så mye igjen egentlig assa:P haha Men til lunsj er den i mestelaget.

Den er veldig artig. sett den selv:D
Hva skal dere se på kino?

Nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg har sett så mye av den akkurat men virka artig hehe

Vi skal se Paddington :D Jeg har hatt lyst til å se den lenge men frøkna er liksom så voksen innimellom så først nå hu gidder å være med, har jo fått beskjed om at jeg kan gå alene liksom haha

Back
Topp