Hehe...like unormale alle sammenHaha. Ingen kanskje?
Pizzaslices der er jo genialt. Men med sykdom ikke fullt så genialt![]()
Kjipt at de ikke har et bedre tilbud til dem med allergi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...like unormale alle sammenHaha. Ingen kanskje?
Pizzaslices der er jo genialt. Men med sykdom ikke fullt så genialt![]()
Joda den gjør detJa jeg har hatt en helt fantastisk dag på jobb og det er lenge siden jeg har ledd så mye som jeg har gjort i dag
så skal jeg kose meg med frøkna i ettermiddag og kveld
Har dere hatt en fin dag da? <3
Så klartMå vel være beste valget han har tatt?
![]()
Så kjekt daHar lånt litt forskjellig i dag![]()
Hva??? Det er jo dårlig service da?!
Trodde de hadde glutenfrie biter også![]()
Hehe...like unormale alle sammen
Kjipt at de ikke har et bedre tilbud til dem med allergi...![]()
Så absoluttHan var heldig derFin aldersforskjell mellom dere og
![]()
Det tviler jeg ikke påSå absoluttVar heldig jeg også da
![]()
Yes, veldig greit.Så kjekt da![]()
Så bra daJeg skal på jobb i morgen.
![]()
I dag har vi vært på toys`rus for å kjøpe kostyme. Endte opp med smurfedraktSå ble det lunsj og innom noen butikker på kjøpesenter. I ettermiddag har vi vært på svømming og storhandling
![]()
Har hatt ganske full dag dere da
Her lå vi på sofaen og så film, våknet når den var ferdig og fikk da beskjed om å sove videre og frøkna trykte dyna rundt meg før hu satte seg med en film til haha jaja det er vinterferie så hu skal få se den ferdig mens hu spiser en is![]()
Høres fint ut det da. Hva film så dere?
Den er veldig artig. sett den selvVi så croods og den var ganske artig det lille jeg fikk med meg hahaMen i morgen får jeg holde meg våken da vi skal på kino hehe men da har jeg ikke hvert på jobb så satser på at det blir litt bedre
![]()
Så kjedeligEh neida. Eneste du får er medium pizza og på dolly må du i tillegg betale 40kr mer pga. den skal være glutenfri.
Peppes er tross alt bedre da for her slipper du de 40kr, men kun medium her også.
Var ikke klar over at de hadde så mye salat der, jegVel, jeg er påført denne unormalheten i såfall![]()
Men det med salat på både peppes og dolly er ganske vanlig. Har jo egen salatmenyEr jo bare det at man forbinder det med pizza og det er deres greie liksom. Men salatene er veldig ok egentlig. Vaffal for meg med mitt handikap. Såklart frista jo pizzastykket til gutten mer da
![]()
Så flink du erNei, nå er det treningstid. Bedre sent enn aldri..
Jada, men er så vant med det atte.Så kjedelig
En medium pizza blir liksom i neste laget for en person![]()
Den er veldig artig. sett den selv![]()
Hva skal dere se på kino?
MhmVar ikke klar over at de hadde så mye salat der, jeg
Er liksom pizza man forbinder, ja!