Nei, nå må du skjerpe deg altså!Uff da...skal ikke gjenta seg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, nå må du skjerpe deg altså!Uff da...skal ikke gjenta seg![]()
Har forresten lovt han å lage ynglingsretten hans på lørdag så tror han går med på en god del kylling for å få denGodt da, men ja...skjønner mannen der![]()
Hva er yndlingsretten hans?Har forresten lovt han å lage ynglingsretten hans på lørdag så tror han går med på en god del kylling for å få den![]()
Baconsurret indrefilet av svin med fløtegratinerte poteter og hjemmelaget soppsausHva er yndlingsretten hans?
aha, vil jeg tro. når er termin?
Aha, skjønner![]()
Neida, ikke vært verre![]()
Ja, deilig å få freshet seg opp litt
Bare synd det er sååå dyrt!!![]()
Så spennende8. mars, men forrige kom 16 dager for tidlig, så spent på når denne kommer.
Lillesøster har dratt hjem etter noen dager her, så jeg har kapret sofaenGod kveld
Hva gjør du??
Var ikke klar over detMcDonalds har glutenfritt ja![]()
Hehe...kan nesten ikke venteJepp! Du har virkelig mye å se frem til![]()
Er der ekstremt sjeldent selv, men vet om noen som er der en del og kjøper glutenfrittVar ikke klar over det
Sååå ofte er vi på McDonalds liksom![]()
Godt å høreJeppDet har de vettu. Og jeg syns brødet smaker godt jeg
![]()
Jeg betalte rundt 1600,-.....Jeg betalte 1350,-. Aner ikke hva d koster andre steder jeg.![]()
Høres ut som en god planLillesøster har dratt hjem etter noen dager her, så jeg har kapret sofaenTenkte å se en episode CSI og lage meg noe godt til kveldsmat
Hva gjør du?
![]()
Sofa, pledd, litt pepsi max og TV. Perfekte mandagskveldenHøres ut som en god plan
Jeg ligger i sofaen og ser Insider...
Mhm, ikke dumtVi har sagt at når vi får huslån til sommeren, så MÅ vi faktisk bli flink til sånn. Sånn at vi bare trenger å handle en gang i uken!
Skjønner ikke jeg
Joda, må vel ha litt variasjon for å ikke bli lei![]()