Og det erHar forresten lovt han å lage ynglingsretten hans på lørdag så tror han går med på en god del kylling for å få den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og det erHar forresten lovt han å lage ynglingsretten hans på lørdag så tror han går med på en god del kylling for å få den![]()
Skrev det over her, men skriver det igjen jegOg det er?
8. mars, men forrige kom 16 dager for tidlig, så spent på når denne kommer.
Høres ikke dumt ut det daMen her skal man ikke se bort i fra at det kan bli tomatsuppe med kyllingkjøttboller, pasta og egg en dag. Og muligens noe annet med kylling og fiskepinner en dag haha men om ikke frøkna reiser på hytta så skal du ikke se bort i fra at vi spiser burger til middag en dag haha![]()
Ohhh, god smak han mannen dinSkrev det over her, men skriver det igjen jeg
Baconsurret indrefilet av svin med fløtegratinerte poteter og hjemmelaget soppsaus![]()
Høres ikke dumt ut det daAv og til er det enkelt som er best!
Gjør detGodt å høreda skal vi teste det ut!
Digg diggJa veldig greit å skeie litt ut og det gjør man best med å ta med frøkna ut å spise burger hehe
I morgen kommer bilde jeg malte rammen på opp på veggen her..så da får jeg ta et bildeJa veldig greit å skeie litt ut og det gjør man best med å ta med frøkna ut å spise burger hehe
Digg digg![]()
Hvor hen da? Gatekjøkken?
I morgen kommer bilde jeg malte rammen på opp på veggen her..så da får jeg ta et bildehaha
Høres jo bra ut detDen lokale burgerkjeden er hennes favoritt, helt greit og hakket bedre enn mc donalds hehe hun koser seg med en liten burger, chips og selvsagt leka![]()
Haha, de er rææævaaaJa nå er jeg spent på resultatethusk å ta skikkelig nærbilde så jeg kan granske malekunskapene dine da haha
![]()
Høres jo bra ut detLeken er selvsagt viktig
![]()
Haha, de er rææævaaa![]()
Åhh, så stasLeken er vel det viktigste tenker jeg haha tenker vi tar det på torsdag om ikke hu er på hytta for da skal jeg på oul og forhåpentligvis får jeg vite kjønn. så da kan frøkna få plukke ut de første plaggene til den lille.
Hehe ja men da gleder jeg meg hvertfall til å se![]()
Åhh, så stasHva kjønn tror du og håper på?
God kveld til dere ogsåGod kveld
Hva gjør du??
SpennendeLykke til
![]()
Det er jo faktisk detDet er sant
De fleste ser jo bare rart på meg når jeg spiser det med gaffel, men jeg synes det er kjempepraktisk![]()