Skravletråd :)

Men her skal man ikke se bort i fra at det kan bli tomatsuppe med kyllingkjøttboller, pasta og egg en dag. Og muligens noe annet med kylling og fiskepinner en dag haha men om ikke frøkna reiser på hytta så skal du ikke se bort i fra at vi spiser burger til middag en dag haha :p
Høres ikke dumt ut det da:D Av og til er det enkelt som er best!

Høres jo bra ut det:DLeken er selvsagt viktig:D
Haha, de er rææævaaa:P

Leken er vel det viktigste tenker jeg haha tenker vi tar det på torsdag om ikke hu er på hytta for da skal jeg på oul og forhåpentligvis får jeg vite kjønn. så da kan frøkna få plukke ut de første plaggene til den lille.

Hehe ja men da gleder jeg meg hvertfall til å se :P

Leken er vel det viktigste tenker jeg haha tenker vi tar det på torsdag om ikke hu er på hytta for da skal jeg på oul og forhåpentligvis får jeg vite kjønn. så da kan frøkna få plukke ut de første plaggene til den lille.

Hehe ja men da gleder jeg meg hvertfall til å se :p
Åhh, så stas:) Hva kjønn tror du og håper på?

Åhh, så stas:) Hva kjønn tror du og håper på?

Jeg har ikke noen følelse egentlig men sånn siden vi allerede er 2 jenter i hus kunne det kanskje være greit om det siste medlemmet er jente og :P men spiller egentlig ikke noen rolle, jeg vil bare vite om jeg skal gå igjennom klærne etter frøkna eller om jeg skal ha klær etter nevøene mine :P

Back
Topp