Jepp, helt likt herSofa, pledd, litt pepsi max og TV. Perfekte mandagskvelden![]()
Og jeg skal heldigvis ikke tidlig opp i morgen, så jeg ligger her ennå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, helt likt herSofa, pledd, litt pepsi max og TV. Perfekte mandagskvelden![]()
Hehe...da synes jeg dere skal stikke innomGjør detSkal innrømme jeg er veldig glad i mc`en jeg assa
Nå fikk jeg fryktelig lyst på innom der i morgen når jeg og guttungen skal ut etter kostyme
![]()
Og burger er så godtDigg digg![]()
Hvor hen da? Gatekjøkken?
Nettopp sett ferdig en filmJepp, helt likt her
Og jeg skal heldigvis ikke tidlig opp i morgen, så jeg ligger her ennå![]()
Det er jeg helt enig iOhhh, god smak han mannen din![]()
Hvilken film så du?Nettopp sett ferdig en film![]()
så lenge til? Jamen hva skal jeg gjøre med klærne mine da?Såjji....
Kommer neste uke, ok?!![]()
Oi...kanskje jeg får prøve å presse deg inn i programmet idag da???så lenge til? Jamen hva skal jeg gjøre med klærne mine da?
God morgenGod morgen
Snart jobb på meg, så biblioteket etterpå![]()
Har gjort det selv nå, så da kan du vente en ukeOi...kanskje jeg får prøve å presse deg inn i programmet idag da???
Oi så spennendeTusen takk!! Har masse kynnere og nedpress, så blir spennende å se når noe skjer![]()
God morgen!God morgen
Snart jobb på meg, så biblioteket etterpå![]()
Hva slags serie skal du se?God morgen!
Ingen planer i dag heller. Så blir nok sofaen, babyverden og serier på TV. Gleeeeeder meg til lønn på fredag![]()
Pretty little liars er den serien jeg ser på nå om dagenHva slags serie skal du se?
Puh...det var godt å høreHar gjort det selv nå, så da kan du vente en uke![]()
Hahaha, jada gikk så greit atte. Det kjedeligste er jo å legge sammenPuh...det var godt å høre
Håper det gikk greit![]()
Aha den har jeg bare sett noen få episoder av.Pretty little liars er den serien jeg ser på nå om dagen![]()
Jeg har hatt en lang pause nå. Gikk litt lei. Men vil se den ferdig. Litt spent på hvem gjerningsmannen er.Aha den har jeg bare sett noen få episoder av.