Her er det mye som skjer denne uken, så da blir det litt så som så..
Her og, men da er det ofte enda greiere med en plan syns jeg...Men blir jo ikke laget noe avansert liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det mye som skjer denne uken, så da blir det litt så som så..
Vi har en del av det samme denne uken; Spaghetti, taco, speileggHehe, ok. skjønner. Her er det jo ikke ferie før neste uke
Nope...ser slik ut:
Man: Hjemmelagde kyllingkarbonader m/ ovnsbakte potetbåter, salat og salsa.
Tirs: Speilegg og stekte pølser.
Ons: Jeg er på senvakt-så sikkert pizza
Tors: Fiskepinner og potetmos.
Fre: Spagetti bolognese.
lØR: Taco
SØN: Fiskeboller i hvit saus m/kokte poteter og gulrøtter.
Ok,nam namVi har en del av det samme denne uken; Spaghetti, taco, speilegg![]()
Og kylling resten av dagene selvfølgelig. heheOk,nam nam
![]()
Hehe, ok. skjønner. Her er det jo ikke ferie før neste uke![]()
Nope...ser slik ut:
Man: Hjemmelagde kyllingkarbonader m/ ovnsbakte potetbåter, salat og salsa.
Tirs: Speilegg og stekte pølser.
Ons: Jeg er på senvakt-så sikkert pizza![]()
Tors: Fiskepinner og potetmos.
Fre: Spagetti bolognese.
lØR: Taco
SØN: Fiskeboller i hvit saus m/kokte poteter og gulrøtter.
Haha, jeg er ikke overrasket. Ka kyllingretter da?Og kylling resten av dagene selvfølgelig. hehe![]()
Kyllingfilet med ris og grønnsakerHaha, jeg er ikke overrasket. Ka kyllingretter da?
Oj det var mye kylling dere spiserKyllingfilet med ris og grønnsaker
Kyllinghamburger
Kyllingwok
Fajitaskrydret kylling i pitabrød
Mannen setter foten ned på 4 kyllingretter i uken![]()
Aha, skjønnerNei og det irriterer meg litt, for det er liksom så kjedelig å ta med frøkna over fjellet når det ikke er ferie samtidig. Så i fjor ble det senteret og akvariet sammen med tanten min for at dagen ikke skulle bli så lang mens hu venta på de som var på skolen. ..
Var ikke den verste menyen jeg har sett da hehe
Har de det også??? Kjekt å vite med bonusdatter med cøliakioHHH namPå meg blir det glutenfri bigmac
![]()
Jeg ELSKER kylling. Er det beste jeg vet om. Også spiser jeg ikke fisk i det hele tatt så da blir det mye kylling spesielt nå siste tiden som jeg prøver å spise ganske suntOj det var mye kylling dere spiser
Vi har sagt at når vi får huslån til sommeren, så MÅ vi faktisk bli flink til sånn. Sånn at vi bare trenger å handle en gang i uken!Du kan jo bli![]()
Haha...godt å høre jeg har noe å glede meg tilHelt klartderfor jeg blir værende blond
jo blondere, jo gøyere
![]()
McDonalds har glutenfritt jaHar de det også??? Kjekt å vite med bonusdatter med cøliaki![]()
Aha, skjønnerNei og det irriterer meg litt, for det er liksom så kjedelig å ta med frøkna over fjellet når det ikke er ferie samtidig. Så i fjor ble det senteret og akvariet sammen med tanten min for at dagen ikke skulle bli så lang mens hu venta på de som var på skolen. ..
Var ikke den verste menyen jeg har sett da hehe
Jepp! Du har virkelig mye å se frem tilHaha...godt å høre jeg har noe å glede meg til![]()
Uff da...skal ikke gjenta segmen du kom jo aldri![]()
Godt da, men ja...skjønner mannen derKyllingfilet med ris og grønnsaker
Kyllinghamburger
Kyllingwok
Fajitaskrydret kylling i pitabrød
Mannen setter foten ned på 4 kyllingretter i uken![]()
JeppHar de det også??? Kjekt å vite med bonusdatter med cøliaki![]()
Skjønner ikke jegGodt da, men ja...skjønner mannen der![]()