Skravletråd :)

Fikk lyst på ostepop selv nå :p men unte meg pølser med all svada til middag i dag så får heller ta meg litt annet :p
Jeg eeeeelsker ostepopp! :D Med gaffel da!

Jeg savner peis :D gleder meg til vi flytter i eget hus med peis kos på mørke vinter kvelder :D
Vi har egentlig veldig behov for peis, men fyrer for det. Vesla hater det, hun syns det blir så varmt. Mannen og jeg ender ofte i undertøyet:D
Men det er jo bare ett pluss:p

Jeg eeeeelsker ostepopp! :D Med gaffel da!
Ostepop er best kald og når det begynner å bli litt myk. Så min må heller i en skål, deretter i kjøleskapet :D

God kveld! Hatt en fin mandag?
Både fin og slitsom. Lillesøster har vært her siden fredagen og dro hjem for 30 min siden. Har autisme så krever en god del. Men kost oss med film, spill og litt trening :) Du da?

Både fin og slitsom. Lillesøster har vært her siden fredagen og dro hjem for 30 min siden. Har autisme så krever en god del. Men kost oss med film, spill og litt trening :) Du da?

din lillesøster? Høres tøft ut, men koselig også da. Godt å kunne kose seg sammen uansett :)

Min dag har vært laaaaang! Jeg og guttungen har vært hjemme med feber og vondt kropp i dag, han har spilt ps3 mens jeg har jobbet her :P Så har vi laget nydelig "bli-fort-frisk-kyllingsuppe" :D Og vært med storesøstra hans på trening. Kræsjet sofaen nå :)

din lillesøster? Høres tøft ut, men koselig også da. Godt å kunne kose seg sammen uansett :)

Min dag har vært laaaaang! Jeg og guttungen har vært hjemme med feber og vondt kropp i dag, han har spilt ps3 mens jeg har jobbet her :p Så har vi laget nydelig "bli-fort-frisk-kyllingsuppe" :D Og vært med storesøstra hans på trening. Kræsjet sofaen nå :)
Min ja :) Hun er 14 :)

God bedring til dere begge! Håper suppen hjalp :D

Back
Topp