Jeg eeeeelsker ostepopp!Fikk lyst på ostepop selv nåmen unte meg pølser med all svada til middag i dag så får heller ta meg litt annet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg eeeeelsker ostepopp!Fikk lyst på ostepop selv nåmen unte meg pølser med all svada til middag i dag så får heller ta meg litt annet
![]()
God kveld jenter![]()
Vi har egentlig veldig behov for peis, men fyrer for det. Vesla hater det, hun syns det blir så varmt. Mannen og jeg ender ofte i undertøyetJeg savner peisgleder meg til vi flytter i eget hus med peis kos på mørke vinter kvelder
![]()
Neei det er det daHehe ja ikke sant, kan ikke spise alt man får lyst på heller![]()
Ostepop er best kald og når det begynner å bli litt myk. Så min må heller i en skål, deretter i kjøleskapetJeg eeeeelsker ostepopp!Med gaffel da!
Peis er så digg å ha synes jeg:O)Jeg savner peisgleder meg til vi flytter i eget hus med peis kos på mørke vinter kvelder
![]()
gaffel?Jeg eeeeelsker ostepopp!Med gaffel da!
Både fin og slitsom. Lillesøster har vært her siden fredagen og dro hjem for 30 min siden. Har autisme så krever en god del. Men kost oss med film, spill og litt treningGod kveld! Hatt en fin mandag?
jaa det er jeg helt enig iPeis er så digg å ha synes jeg:O)
Vil ikke ha kald. Men liker når den står i skålen en stund og blir ekstra sprøOstepop er best kald og når det begynner å bli litt myk. Så min må heller i en skål, deretter i kjøleskapet![]()
Ostepopp med gaffel jagaffel?![]()
Både fin og slitsom. Lillesøster har vært her siden fredagen og dro hjem for 30 min siden. Har autisme så krever en god del. Men kost oss med film, spill og litt treningDu da?
Min jadin lillesøster? Høres tøft ut, men koselig også da. Godt å kunne kose seg sammen uansett
Min dag har vært laaaaang! Jeg og guttungen har vært hjemme med feber og vondt kropp i dag, han har spilt ps3 mens jeg har jobbet herSå har vi laget nydelig "bli-fort-frisk-kyllingsuppe"
Og vært med storesøstra hans på trening. Kræsjet sofaen nå
![]()
hihi det har jeg aldri hørt om førVil ikke ha kald. Men liker når den står i skålen en stund og blir ekstra sprø
Ostepopp med gaffel jaSlipper alt griseriet på fingrene
Også smaker det bedre
![]()
![]()
Synes det er kjempesmart jeghihi det har jeg aldri hørt om førmen det er ikke dumt da
![]()
Min jaHun er 14
God bedring til dere begge! Håper suppen hjalp![]()
Godt å høreSå hyggelig at hun kan tilbringe helgen hos dere
Takk, virker som den funket![]()
Neei det er det daAlt setter seg på heelt feil plasser altså
![]()
ja det gjør jo faktisk det for ikke å glemme alt lukta er vanskelig å få avSynes det er kjempesmart jegDet blir jo så grisete fingre ellers jo.
Noen som ser på liv og død?