Ser hjemme hos Kloppen programmetHva gjør dere i kveld jenter ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser hjemme hos Kloppen programmetHva gjør dere i kveld jenter ?![]()
Det er veldig fint jaOkei, daså. Her er det veldig greit syns viDenne uken blir det mye enkelt da
![]()
mmm isBarna er lagt, nå skal jeg se på Liv og døde og spise kroneis![]()
Det har jeg sett på engang, men aldri skjøt greia medHer går det i Simpsons![]()
Nei, ikke denne uken.Er middagsmenyene klare for uka?
Man må nok se noen episoder for å se humoren i detDet har jeg sett på engang, men aldri skjøt greia med![]()
Denne uken blir det så som så. Mannen jobber mye, så det blir noe kjapt til vesla innimellomEr middagsmenyene klare for uka?
Er middagsmenyene klare for uka?
Hva står på menyen deres da?Okei, daså. Her er det veldig greit syns viDenne uken blir det mye enkelt da
![]()
Hva gjør dere i kveld jenter ?![]()
Har lagt inn mye i peisen, så det er så varmt hermmm is![]()
Oooooo. .. Nå fikk jeg ikke noe særlig lyst på ostepopSpiser ostepop og spyr mens jeg prøver å se ncis, jaggu en glede å være gravid må jeg si haha
Og du da?
Ostepop må en ha uannsettSpiser ostepop og spyr mens jeg prøver å se ncis, jaggu en glede å være gravid må jeg si haha
Og du da?
Oooooo. .. Nå fikk jeg ikke noe særlig lyst på ostepop![]()
Ostepop må en ha uannsetttihi
Jeg ser på Tv og tenke jeg skulle sette meg ned med litt hekletøy snart![]()
Jeg savner peisHar lagt inn mye i peisen, så det er så varmt her![]()
Fikk lyst på ostepop selv nåJeg har spist lite snop etter jeg ble gravid og det er små mengder jeg fikk ned. Og i mangel på popcorn så ble det ostepop, det er godt og lenge siden jeg har spist før nå![]()
Fikk lyst på ostepop selv nåmen unte meg pølser med all svada til middag i dag så får heller ta meg litt annet
![]()