Så deiligBlir veldig bra. Da blir areal oppe øktVi får nytt soverom og bad
![]()
Nytt bad er gull verdt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligBlir veldig bra. Da blir areal oppe øktVi får nytt soverom og bad
![]()
Da får vi vel se bilde når du er ferdig?!Strikker baby teppe i mørk lilla![]()
Så spennendeI dag skal jeg på kafè date med en BV bruker jeg ikke har truffet førHun bor ganske nærme meg, og vi jobber ganske nærme hverandre til vanlig. Så kan bli kjekt dette
![]()
Blir kjempefintVis vedlegget 103081
En sniktitter oppi litt over 80 masker. Når jeg nærmer med 250/300 så skal jeg begynne å felle
![]()
For en lekker fargeVis vedlegget 103081
En sniktitter oppi litt over 80 masker. Når jeg nærmer med 250/300 så skal jeg begynne å felle
![]()
Vis vedlegget 103081
![]()
Så moro! Alltid kjekt å møtes nye menneskerI dag skal jeg på kafè date med en BV bruker jeg ikke har truffet førHun bor ganske nærme meg, og vi jobber ganske nærme hverandre til vanlig. Så kan bli kjekt dette
![]()
Hvor er dette ? Hvis du vil si det daI dag skal jeg på kafè date med en BV bruker jeg ikke har truffet førHun bor ganske nærme meg, og vi jobber ganske nærme hverandre til vanlig. Så kan bli kjekt dette
![]()
I dag skal jeg på kafè date med en BV bruker jeg ikke har truffet førHun bor ganske nærme meg, og vi jobber ganske nærme hverandre til vanlig. Så kan bli kjekt dette
![]()
Mhm, veldig!!Så deilig
Nytt bad er gull verdt!
hei på dere jenter.skjer det noe spennende i dag?
hvert på kaffedate med 2 nydelige jenter fra terminforumet mitt.. nå sitter jeg og slapper av på kafe før jeg skal på jobbDet har skjedd veldig mye spennende i once upon a time i dagHva med deg?
hvert på kaffedate med 2 nydelige jenter fra terminforumet mitt.. nå sitter jeg og slapper av på kafe før jeg skal på jobb![]()
ja det er mer aktivitet enn jeg har hatt på en stund... sett bort ifra helgens strabaser med 30 årslag og svigerfamilie på besøkoi, så flink og aktiv du har vært i dag![]()
Ny seng er ihvertfall luksusMhm, veldig!!![]()
Håper vi kan koste på oss ny seng og
Kom nettop inn fra åpen barnehage her![]()
Hei på deghei på dere jenter.skjer det noe spennende i dag?
Ny seng er ihvertfall luksusdet spanderte vi på oss da huset sto ferdig!
Koser han seg I åpen barnehage??
Hva blir det til middag da?Hei på deg
Ikke mye spennende her
Skal hente barn og lage middag..
Hihi...så koseligDigg. Håpe vi kan unne oss det også!
Veldig. I dag flørta han med en jevnaldrende jente. De hadde kaffeselskap![]()
Blir italiensk gryte med ris og hvitløksbaguetterHva blir det til middag da?![]()