Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahahahaEller så var det jævlig møkkete...hehe![]()
Natta søtisNå sovner jeg straks her. God natt snuppiser
Håper dere får sovet i natt♡
Natta frøken! snakkes i morgen!Nå sovner jeg straks her. God natt snuppiser
Håper dere får sovet i natt♡
Når vi får baby spørs det om han må ofre det rommetDet er planen etterhvert her også
Har sagt til ham at når han har sitt eget datarom kan han gjøre hva han vil der inne.. å jeg kommer ikke til å sette en fot inn der![]()
Strikket 80 masker, og skal bli nesten 300 før jeg begynner å felleÅh, elsker lilla
Gleder meg til å se
Det er sant.Når vi får baby spørs det om han må ofre det rommetHar et gjesterom også, men det er jo greit å ha stående
![]()
Folksomt da jaDet er sant.Vi hadde masse besøk i helgen. Da sov svigers i stua, svoger med samboer på rommet til Vesla og svigerinne og sambo i kjellerstua
![]()
Ja det kan man vel siFolksomt da ja![]()
Så flink du erLille persille, hvorfor så stille? Jo, fordi denne Ladyen er begynt å strikke. Det vil si at jeg gjør ting jeg ikke kan![]()
Takk for det, skal prøve å holde meg våkenHåper du får en super vakt, og at du ikke sovner på jobb![]()
Uff...ble litt dramatisk hos deg også daOk skjønner. Hu mi ble tatt ut med KS pga av smerter. Viste seg og være morkake forløsning.
Går strålende herGod kveld jenter.. hvordan går det med dere i dag?
Hørtes ut som mye jobb!Neida, stresser ikke med bilde. Det får bli en annen dag. Men vært så mye å gjøre.Måtte rydde hele loftet. Tomme rom og fylle inn på andre. Flytte ned i kjelleren osv. De begynner å bygge arken i morgen der oppe nemlig.
Har en merkelig tendens til å gjøre ting "big time" når jeg først setter i gang..Uff...ble litt dramatisk hos deg også daalt gikk fint?
Går strålende her
Sitter på jobb!
Guri, så ille?!Har en merkelig tendens til å gjøre ting "big time" når jeg først setter i gang..
i feb hadde jeg XU. endte i haste kirurgi kl 04:00 med indre blødninger og buken full av blod.
ja kan vel si det sånn.. Så denne gangen har jeg liksom hatt den instillingen "hva går galt denne gangen"Guri, så ille?!
Skikkelig uheldig du altså![]()
Håper da virkelig du tar feil!!ja kan vel si det sånn.. Så denne gangen har jeg liksom hatt den instillingen "hva går galt denne gangen"
vil liksom ikke helt tro på at alt går knirkefritt før alt er over.
ja føler det jeg også... hadde hvert deilig om dette svangerskapet kunne gå knirkefrittHåper da virkelig du tar feil!!
Du har sikkert fått kvoten din med uflaks nå..
Da bestemmer vi bare at alt skal gå fint!ja føler det jeg også... hadde hvert deilig om dette svangerskapet kunne gå knirkefritt
synes jeg har tatt min delt av komplikasjoner nå![]()
Vi satser på det!!Da bestemmer vi bare at alt skal gå fint!enkelt og greit!
Det gjør vi!!Vi satser på det!!